Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.232.133.141 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
76 berichten.
Dik Krikke heeft geschreven op 3 november 2019:
Wij hadden een kapot wandschemerlampje waarbij het advies van velen was om het maar weg te gooien of kapot te laten.

Als laatste hebben wij het op 2 november aangeboden bij het Repair Cafe. Geweldig wat een ontvangst, aardige mensen gelijk koffie of thee. 10 minuutjes wachten daarna aan de beurt. Na ongeveer anderhalf uur gepriegeld door een vakman vermomd als een vrijwilliger is het hem gelukt om de lamp weer te repareren. Grote klasse. Bij het weggaan natuurlijk de fooien pot gespekt. en 's avonds weer genoten van een lichtgevende schemerlamp.
Repair Cafe heel erg bedankt

Leni en Dik
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zie je maar weer een verloren gewaand schemerlampje krijgt gewoon weer een nieuw leven!
P.Visser heeft geschreven op 22 oktober 2019:
Hallo lezers, na 6,5 jr inmiddels alweer,toen ik op de dag v d opening aanwezig was in de beperkte ruimte, een hernieuwde kennismaking in het ruime Hart v M met een enthousiaste Georg als voortrekker. Met een siliconenslangetje uit een donorapparaat en ter plekke uit de kofferbak getoverd, kon ik mijn probleempje a h koffiezetapparaat verhelpen en zit nu al schrijvend aan een lekker "bakkie". Het kost wat moeite ( we zijn verwend en makkelijk ) maar het is deze waard om via de vrijwilliger van het Repair Café te laten onderzoeken of reparatie er wel of niet in zit. Ook trof mij de sociale omgeving van elkaar ontmoetende mensen ! Hoop dat dit Café nog lang succesvol mag blijven bestaan.
Aad Pijpers heeft geschreven op 20 oktober 2019:
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met het Repair Café Zwijndrecht. Ik was net voor 10 uur aanwezig en heb ongeveer een kwartier gewacht. Ik weet niet hoe de wachttijden zijn als ik later zou komen. Maar naar mijn idee kom ik hier nog wel eens terug.
Beheerdersantwoord van: Georg
De wachttijden hangen uiteraard af aan het aanbod en de aanwezige monteurs. Meer vrijwilligers zou leuk zijn!
nico heeft geschreven op 25 september 2019:
21.9.2019 het Repaircafé bezocht wegens kortsluiting in een Nespresso Koffieapparaat.
De ontvangst ,sfeer en koffie waren prima en snel werd getracht het apparaat te demonteren wat niet eenvoudig bleek toch lukte het waarna de printplaat doorgemeten kon worden.
Helaas niet te repareren maar ik was toch een positieve ervaring rijker.De vrijwilligers geven niet snel op en zijn creatief in het uitvoeren van reparaties.
Bedankt en succes met dit leuke vrijwilligers werk.
John Harteloh heeft geschreven op 19 augustus 2019:
Op 17 augustus ben ik voor het eerst naar Repair Cafe gegaan. Ik had een grote koffer waarvan de ritsruiter van de rits was gelopen aan twee kanten. Ik ben zeer prettig ontvangen met koffie. Arie en Georg hebben ernaar gekeken en een oplossing bedacht. Arie heeft deze uitgevoerd en met succes. Ik kan de koffer nu weer gebruiken. Ik mocht niet eerder weggaan voordat ik had aangegeven dat ik tevreden was met de oplossing. Reuze bedankt Arie. We hebben hier beiden van geleerd.
Christi Maas heeft geschreven op 4 augustus 2019:
Zaterdag 3 augustus 2019 ben ik met een analoge projectorklok bij het Repair Café geweest. De klok is zeker 12 jaar oud maar ben er nog altijd blij mee. Al bij binnenkomst bij het Repair Café kreeg ik koffie of thee aangeboden, zo gezellig! Drie vakmensen hebben de klok totaal uit elkaar gehaald, het probleem ontdekt maar dat onderdeel moest worden besteld. Afwachten nu. Klok is weer in elkaar gezet om al die kleine schroefjes niet kwijt te raken. De fooienpot ben ik niet voorbij gelopen. Al met al, geweldig! Buiten stonden wat dames die vroegen of mijn probleem was opgelost. Helaas nog niet maar wat een betrokkenheid! Uiteraard kom ik nog terug zodra het onderdeel er is. Dik tevreden en onbetaalbaar wat de technische mannen doen! Een zéér tevreden en blije " klant".
Jan Dik heeft geschreven op 22 juli 2019:
Afgelopen zaterdag met onze staande leeslamp naar het repaircafe geweest, daar zijn we super goed geholpen vak bekwame mensen zijn daar bezig Petje af voor deze mensen. Voor een volgende reparatie gaan we daar zeker weer na toe.Ik kan het iedereen aanbevelen.😁😁👍🏻
Nettie heeft geschreven op 7 juli 2019:
Het snoer van mijn stofzuiger zat gedeeltelijk vast het was naast de haspel opgerold. Meer als 1 uur bezig geweest probleem opgelost.Ik ben heel tevreden over het resultaat. Is zeker een aanrader om eerst te kijken of het gerepareerd kan worden. Vriendelijke mensen kopje koffie . Als ik weer iets heb wat het niet doet kom ik zeker weer bij jullie langs. De bijdrage is voor gereedschap e.d en mag jezelf bepalen.
Top tot ziens
Els de Haaij heeft geschreven op 23 april 2019:
Het betrof de ontvangst van de zenders van mijn tv; na uitgebreid telefonisch kontakt met KPN werd mij verzekerd dat ik de oorzaak toch écht bij mijn tv zelf moest zoeken...:
bij Repaircafe is uitgebreid en zorgvuldig de tv gecheckt. Hieruit is gebleken dat het probleem niet bij de tv zelf lag. Met deze info ben ik erg blij, omdat ik nu toch echt zeker weet dat het probleem niet bij de tv ligt.
Dank voor de moeite en tijd die de medewekers van Repaircafé er in hebben gestoken👍
henk van der Goes heeft geschreven op 10 april 2019:
Zaterdag met een niet goed werkende Krups Nespresso koffiezetmachine het repair cafe in Zwijndrecht bezocht. Viel met de neus in de boter! Koffie met gebak en een leuke ontvangst. Na een uurtje was de machine doorgelicht en gemaakt. Bleek ontregeld te zijn. Een aanrader om langs te gaan.
tio heeft geschreven op 8 april 2019:
Helaas was mijn rijstkoker niet te maken, want het verwarmings element gaf kortsluiting. Maar toch bedankt voor de moeite.En op naar de volgende 6 jaar jubileum.Het gebak was lekker!
Jan den Haring heeft geschreven op 8 april 2019:
Afgelopen zaterdag 6 april in repaircafe geweest
Super geholpen door Jos bladblazer gerepareerd en nog veel geleerd ook
Helemaal top

Allemaal bedankt

Gr Jan
Willem heeft geschreven op 18 maart 2019:
Zaterdag 16 maart met de airfryer langs geweest en ben goed geholpen alleen kon de airfryer helaas niet gemaakt worden. nogmaals bedankt voor de service en ik zal het café zeker aanprijzen bij familie en kennissen….
LUCAS heeft geschreven op 9 maart 2019:
Zaterdag kwam ik met een Miele wasmachine naar het repair cafe. Samen met mijn broer,want dat ding is niet te tillen. 4 repair mannen zijn 2 uurbezig geweest met heel veel geduld. er was een printplaat kapot. kon niet meer gemaakt worden, helaas maar er is met veel geduld aan gewerkt daarvoor mijn dank, 20 euro voor het varken, heren gaat zo door. wat een doorzettings vermogen.Groeten LUCAS.
Hennie Haarsma heeft geschreven op 3 maart 2019:
De stofzuiger vertoonde kuren. Het oprolmechanisme van het snoer werkte niet goed; de motor sloeg aan en uit; ik rook een schroeilucht. Zelf kwam ik er niet uit. De reparatie aangemeld bij het Repaircafé Zwijndrecht.
Op zaterdag 2 maart mijn eerste voetstappen gezet in het repaircafé. Ik trof daar allemaal enthousiaste medewerkers aan. Na een kopje koffie aan de slag. Nou ja, de medewerkers dan; ik keek toe. Wat een doorzettingsvermogen werd getoond. De stofzuiger was moeilijk te demonteren, maar na ruim 1 uur was dat toch gelukt. En toen bleek dat er het een en ander was doorgebrand. Het snoer werd buiten het rol mechanisme om weer aan de printplaat gesoldeerd. De stofzuiger werd weer in elkaar gezet. En werkt weer.
Alle medewerkers; hartelijk dank voor jullie inzet.
Uiteraard als dank een biljetje in het spaarvarken gedaan.
Repaircafe Zwijndrecht; van harte aan te bevelen. !!!!!
André heeft geschreven op 26 februari 2019:
16 februari jl. (voor 't eerst) naar repair-café geweest met m'n (solo)-magnetron van 25 jr., merk ATAG (mag wel hèh?); uitsluitend tijdschakelaar deed het niet (goed) meer (voor "de rest" alles ok (dus óók de verwarmingstijd zèlf); was kwestie van "(kunststof)-moeheid" (scheurtje) van materiaal. Een tiewrap van € 0,001 deed simpel de
was.
Zo-en-zo leuke ervaring, fijne ,hartelijke -
en leuke sfeer, koffie e.d. in overvloed aanwezig.; Georg (in-het-
begin) met z'n neus er
bovenop en later z'n enthousiaste collega('s).
Je zou-bijna- voor je plezier richting Perkstraat Zwijndrecht gaan, mits "dat ze dienst hebben" natuurlijk......

Uiteraard ( ) na afloop "een duit in het zakje gedaan"......
LUCAS heeft geschreven op 22 februari 2019:
Mijn stofzuiger was kapot,en onder het genot van een kop koffie, is mijn stofzuiger weer gemaakt, geweldig, zo snel als dat ging!! Daarvoor mijn Hartelijke Dank.Groeten van een tevreden klant.
ruud heeft geschreven op 20 februari 2019:
Onze dochter heeft al sinds ze zelfstandig woont,een combimagnetron, hiervan werkte de, tijdschakelaar niet meer,Deze is door jullie weer gemaakt.Hoeft ze hem niet naar de stort te brengen.Hij kan nu nog jaren mee .Repair cafe heel erg bedankt,jullie doen echt leuk en goed werk
Henny heeft geschreven op 17 februari 2019:
Mijn eerste ervaring met het repaircafé was zeer positief. Aardige medewerkers voor wie geen moeite te veel was. Georg heeft twee vastgelopen strax speelgoed auto’ s vakkundig gerepareerd. Nog een hele klus omdat één auto vastgelijmd zat en voorzichtig opengebroken moest worden.
Frans heeft geschreven op 4 februari 2019:
Ik kreeg al een tijdje ons toch vrij dure koffiemachine niet meer aan de praat en werd blij verrast met de hulp die ik kreeg. De machine is nog niet helemaal gerepareerd, maar dat ligt vooral aan mij, ik kwam pas om kwart voor 1 binnen. Afgesproken dat ik over twee weken weer terugkom en hopelijk loopt het apparaat weer als een zonnetje. Ik ben in ieder geval al blij dat ik ‘m niet bij de vuilstort heb gedumpt. Bedankt tot zo ver!