Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 44.197.230.180 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
102 berichten.
Annette heeft geschreven op 4 juli 2021
Bericht n.a.v. bezoek aan Repair Café 3 juli 2021

Ondanks het feit dat mijn waterkoker niet gerepareerd kon worden, wil ik toch iedereen hartelijk bedanken voor de vriendelijke ontvangst met koffie/thee met een koekje en buitengewone moeite die is genomen om er alles aan te doen op het probleem op te lossen. Hartelijk dank team Repair Café Zwijndrecht, ook voor de gezelligheid!
Beheerdersantwoord van: Georg
Achteraf gezien was de waterkoker een Amerikaans apparaat wat eigenlijk onmogelijk op 220 Volt gewerkt kon hebben. Toch knap dat deze het drie jaar heeft volgehouden. Na berekening was deze waterkoker op 220 Volt 3300 Watt. niet gek dat het water in een mum van tijd aan de kook was!
Lilian heeft geschreven op 4 juli 2021
3 juli weer eens het repaircafe bezocht met mijn koffiezetapparaat wat helaas afgeschreven moest worden en mijn Senseo waarvan het aan uit lampje bleef knipperen. De niveauregelaar was verroest. Thuis zelf al geprobeerd via filmpje van You Tube maar mij lukte het niet. Hier kregen de mannen het natuurlijk wel weer voor elkaar. Nieuw Magneetje en mijn Senseo kan weer even mee. Toppie en altijd gezellig daar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij komen ook alleen maar voor de gezelligheid. Repareren is maar een bij zaak.
wil heeft geschreven op 22 juni 2021
zaterdag 19 juni naar Repair Cafe met koffiezetapparaat.
probleem aan/uit schakelaar.
oorzaak gevonden, lekkage.
helaas niet te repareren./vervangen.
wel nu op tijd ontdekt en zo kortsluiting voorkomen.
gelukkig waren eerder mankementen aan naaimachine en stofzuiger wel te repareren.
super werk, alles door vrijwilligers.
ook altijd koffie/thee aanwezig.
fantastisch geregeld allemaal. !! ALLE DANK !!
Djan heeft geschreven op 21 juni 2021
Ik was om 10 uur in het Repair Café om te kijken of er een nieuwe
tondeuse (die ik bij me had) op mijn Braun scheerapparaat te monteren
was. Zelf lukte het mij niet ondanks dat het het juiste onderdeel was.
Maar in het Repair Café kregen ze het voor elkaar samen met de
hulp van een jongeman die als nieuwe vrijwilliger voor het eerst kwam
kijken of hij iets kon doen. Het ging tenslotte nog om een veertje die
op de juiste plaats bevestigd moest worden om de tondeuse op zijn plaats
te houden. Ze wisten van geen opgeven en tenslotte lukte het ze toch,
met een filmpje die ze hadden gevonden waarop een idee gegeven werd hoe het veertje bevestigd
kon worden. Als ik de titel 'Toffe jongens' zou mogen uitdelen aan
jullie uit het liedje "En dat we toffe jongens zijn dat willen we
weten', dan wijs ik Georg, Jos, Hans en de nieuwe jongeman Marc aan voor deze titel. 🙂 Toppers zijn het! Ik heb als
dank de donatiepot niet vergeten natuurlijk.

Hierbij mijn complimenten voor jullie doorzettingsvermogen. Nogmaals
dank en misschien tot een volgende keer voor een andere reparatie.
Hartelijke groeten van Djan
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij geven meestal pas op als het apparaat gerepareerd is 😉
wim middelkoop heeft geschreven op 7 juni 2021
5 juni 2021 langs geweest met dvd speler die geen dvd's meer leest
Samen met Jos gedemonteerd en laser schoongemaakt
probleem opgelost Prima gedaan Dank jullie
Beheerdersantwoord van: Georg
In een schoongemaakt glaasje smaakt het biertje altijd beter!
Ger Koelman heeft geschreven op 29 mei 2021
Goede morgen,
Bedankt voor jullie tip en het sturen van de onderdelen voor de airfryer. Dank zij jullie heb ik hem kunnen repareren. Ben zelf elektronicus maar hier was niet op gekomen.
M.v.gr. Ger Koelman
Beheerdersantwoord van: Georg
Al is de storing nog zo snel de Repair Café vrijwilliger achterhaalt hem wel.
Elias Kooijman heeft geschreven op 8 december 2020
Matige klantontvangst begeleiding.
3 1/2 uur gewacht daarna was er eigenlijk geen tijd meer om te repareren.
Reparatie niet gelukt deels door het ontbreken van tijd.
Jammer
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij vinden dat we het toch aardig hebben gedaan met 4 in plaats van 15 monteurs normaal. En zonder gastvrouw aanwezig was er toch nog koffie voor u. En in plaats van onze eind tijd van 14:00 uur zijn we (of eigenlijk ik) toch maar even tot 14:30 uur door gegaan voor u. En het is natuurlijk allemaal vrijwilligers werk.

Maar dit gezegd hebbende vinden wij het ook heel teleurstellend dat uw koffiemachine ongeprepareerd retour mee naar huis moest.
Jan heeft geschreven op 6 december 2020
Wat fijn dat er ook in Zwijndrecht zulke fanatieke vrijwilligers zijn die in hun vrije tijd hieraan invulling geven! Ga zo door!
Ondanks deze rare tijd toch weer een grasmaaier die weer werkt. Een paar weken geleden geweest, toen het juiste onderdeel besteld, en afgelopen zaterdag het defecte onderdeel vervangen en weer met een werkende grasmaaier de deur uit. Top! Bedankt voor jullie inzet!
Beheerdersantwoord van: Georg
Veel plezier met de grasmat!
Kees en Ankie heeft geschreven op 6 december 2020
Hartelijk dank Georg en team voor jullie warme ontvangst. Wij zijn gisteren geweest mbt een lamp en printer. Lamp weer in orde, maar helaas niet de printer. Ligt zeker niet aan jullie. Jullie hebben je uiterste best gedaan. Genoeg expertise in huis hebben we gezien en vooral met veel liefde wordt hieraan gewerkt. Een aanbeveling dit repaircafé in Zwijndrecht. Wij zouden jullie zeker aanbevelen ! H.g.
Paul van den Heuvel heeft geschreven op 20 oktober 2020
Zaterdag 17 oktober 2020 langs geweest met een antieke radio. Na koffie en wat lekkers geprobeerd de radio aan het spelen te krijgen. Helaas is dat niet gelukt, maar ik ben zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst en inzet van de reparateur(s).
Marry de Klerk heeft geschreven op 19 oktober 2020
Dank vrijwilligers voor jullie ontvangst, de koffie, de gezelligheid en jullie hulp. Ik had niet verwacht dat na kortsluiting mijn stofzuiger weer gemaakt kon worden. Fantastisch. Heel veel succes met dit goede werk.
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zie je maar weer een bezoekje aan ons Repair Café is altijd de moeite waard!
Joep heeft geschreven op 4 oktober 2020
Ik had van het "Repair Cafe" wel eens gehoord en vond het tijdens het opzoeken voor een probleem aan mijn combi magnetron op internet.
Het was redelijk dichtbij en ik kon de volgende dag al terecht.
Wat een mooi initiatief en een heel peleton vriendelijke vrijwilligers.
Ook de gratis koffie was prima.
Helaas konden ze mijn combi magnetron niet repareren.
Maar de "monteur" was niet te beroerd om er nog even een collega bij te roepen om te overleggen.
Daarnaast kreeg ik nog een goede tip om bij een professioneel bedrijf in de buurt na te laten kijken, waar ze meetapparatuur en over tekeningen kunnen beschikken van alle merken en types.
Nu maar hopen dat het nog goed komt!!!!
Anders wordt het een nieuwe.
Met dank aan AEG.
Voor vertrek nog een bijdrage in de pot gedaan.
Na een ervaring rijker.
Veel succes!!!!!
Joep
Beheerdersantwoord van: Georg
Joep jammer dat het niet gerepareerd kon worden. volgende keer beter!
Cees heeft geschreven op 12 maart 2020
Wij hebben een lamp met 5 lichtpunten, waarvan er maar 2 werkte. Na bezoek aan het repaircafe is de oorzaak vast gesteld en opgelost. Alles geeft weer licht! Goed gedaan medewerkers, onze dank .
Beheerdersantwoord van: Georg
zegt het voort - zegt het voort!
A.J. Zaal heeft geschreven op 3 februari 2020
Mijn cassettedeck wilde niet spelen. Ik ben heel vriendelijk en rustig geholpen en waarachtig, met wat proberen van diverse toetsen deed hij het weer, tot groot genoegen
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij van Repair-Café Zwijndrecht weten de juiste snaar (toets) te raken.
Rian heeft geschreven op 5 januari 2020
Mijn stofzuiger hield ermee op. Ik googelen voor een oplossing voor draadbreuk, want daar leek het op. Dat is te repareren, dus gelijk zo'n apparaat weggooien is zonde. Ik kwam ook op de site van Repair Cafe uit. Daar ben ik 4-januari naar toe gegaan en er is uitgebreid naar gekeken maar het echte mankement is niet gevonden. Men bood nog aan verder te kijken, maar ik heb besloten toch een nieuwe te kopen. De techiekers waren heel behulpzaam en nemen hun taak serieus op. Het was een leuke sfeer in het Repair Cafe, met aandacht voor elkaar. Als er weer wat stuk is weet ik waar ik naar toe kan gaan!
Fam van Veelen heeft geschreven op 5 januari 2020
Vriendelijk, deskundig en prettig geholpen!
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zijn wij nu eenmaal!!
W. Bleibel heeft geschreven op 22 december 2019
het was heel aangenaam kennis te maken met de team experts op het repair cafe te Zwijndrecht.
met een kopje koffie en een koekje, en de hulp natuurlijk, was het een gezellige en een vriendelijke ervaring.
Wik S. heeft geschreven op 18 december 2019
Dankzij het snelle en goede advies van Georg werkt onze zonnebank weer top , zonder dat het huis is afgebrand 😉
Hartelijk bedankt!
Groeten, Wik
Beheerdersantwoord van: Georg
Met een goed werkende zonnebank word je bruin met een afgebrand huis zwart. De eerste optie is waarschijnlijk de beste.
I. DE jong heeft geschreven op 8 december 2019
Wij zijn prima geholpen en de klok tikt weer bedankt
Beheerdersantwoord van: Georg
Weer een tevreden klant.
Jan Verhoek heeft geschreven op 8 december 2019
Ik ben erg blij met aanwezigheid van het repaircafe. Leuke sfeer en vriendelijke medewerkers en vooral deskundig en volhardend om het probleem te fixen.
Scheelt weer een rit naar de milieustraat en dat vind ik ook niet onbelangrijk.
Bedankt voor jullie werk afgelopen zaterdag 7 december
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij waren ook heel erg blij met jouw aanwezigheid en vinden het zeker net zo leuk als we het probleem kunnen fixen!

Weggooien? mooi niet!