Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.160.243.44 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
131 berichten.
Frank schreef op 23 maart 2023
Ik was iets te vroeg en kon
gelijk aan de koffie. Dat was een prettige ontvangst door een aardige dame. Even later schoof de eerste deskundige vrijwilliger aan en met hem ging ik naar de reparatietafel.
Hij zette een jonge deskundige aan het werk, die het knutselwerk graag deed. Met de hulp van 3 anderen slaagde hij er in om het euvel te ontdekken.
Een verpulverde snaar!
Gelukkig waren er snaren aanwezig en 1 paste er. Alles werd weer door hem in elkaar gezet. Een bandje er in en stroom er op en............. ja hoor
muziek!! Bedankt heren en dame voor de koffie
Arda van den Berg schreef op 20 februari 2023
Op zaterdag 18 februari werd ik vriendelijk ontvangen voor het repareren van een staand schemerlampje. Het was een niet snel op te lossen probleem, maar de technicus was niet voor een gat te vangen. Ik ben dan ook erg blij dat mijn lampje weer werkt.
Hartelijk dank daarvoor.
Leo schreef op 19 februari 2023
Voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan het repair café :aan en uit-knopje van onze stoomgenerator deed het niet meer.De koffie stond klaar.Het apparaat werd door een vriendelijke mijnheer (Rob) naar huis meegenomen en na een paar dagen kregen we een telefoontje . Het was gelukt .Na een donatie achtergelaten te hebben konden we weer strijken!
Prima organisatie!!
Max schreef op 5 februari 2023
Je weet: als je met klachten naar de tandarts gaat is je kiespijn in de wachtkamer ineens over. Zo ook mijn Kärcher. Toen twee man sterk zich erover ontfermden en na overleg over een gezamenlijke aanpak de schakelaar omzetten, sloeg het apparaat aan alsof het nooit anders geweest was. "Die is gemaakt" was hun oordeel. We hebben nog wel even gezellig gekletst over hoe het kan dat 'ie het eerder niet deed. Er werden allerlei eventualiteiten geopperd, maar de heren waren te vriendelijk om te zeggen dat het aan mij gelegen moet hebben. Het kwam al met al neer op gezellig buurten, inclusief advisering. Was mij ook wel wat waard.
Beheerdersantwoord van: Georg
Nou Max ik denk dat je dus inderdaad je "geslaagde reparatie" aan kunt vinken
Ton Bomas schreef op 28 januari 2023
Ik had 2 kapotte dingen een blender en een Senseo apparaat.

Ik moest even wachten kreeg direct een kop koffie aangeboden met een koek.
Alle mensen zijn erg vriendelijk.
De Senseo is door Arie goed gemaakt hiervoor heb ik een donatie gedaan van 20 € de blender was na uren van onderzoek helaas niet te maken.
Maar heb wel erg veel waardering gekregen voor de mensen. niets is hen te dol om de blender weer aan de praat te krijgen.
Ik kom zeker nog een keer terug.
Matthé schreef op 22 januari 2023
Gisteren, zaterdag 21 januari ‘23, geweest in het repaircafe. We hoopten dat onze stofzuiger weer zou gaan doen, waarvoor we hem destijds hadden aangeschaft. Namelijk zuigen. Na een vriendelijke ontvangst werden we doorverwezen naar een medewerker die ons al handenwrijvend stond op te wachten. Hij had er echt zin in om de stofzuiger weer tot leven te brengen. Het kon wel even duren vertelde hij. De stofzuiger moest helemaal uitelkaar. Geen probleem, kopje koffie in het gebouw en daarna nog even winkelen. Lidl en Action aan de andere kant van de weg.
Terug naar het repaircafe. Daar bleek dat de motor van de stofzuiger was doorgebrand. Niet meer te maken, althans niet verantwoord. Aan de medewerker die ons hielp lag het zeker niet. Zijn liefde voor het repareren kon onze stofzuiger helaas niet redden.
Maar…..mocht er zich weer eens iets opdoen waarvoor een techneut uit het repaircafe wellicht uitkomst kan bieden, dan komen we er graag terug.
de boer JJ schreef op 22 december 2022
ben er vriendelijk ontvangen en werd gelijk geholpen door div mannen het is helaas niet goed afgelopen en is voor onderdelen gehouden
veel vrindelijke groeten john
Willem schreef op 20 december 2022
Na een hartelijke ontvangst vrijwel direct geholpen met een defect aan het deksel van mijn laptop. Helaas viel het niet definitief te repareren maar een voorlopig alternatief werd uiteindelijk toch gevonden.
Hulde voor de behulpzaamheid!
W Wolters schreef op 3 december 2022
Na een hartelijk welkom, heel goed geholpen! Laatje CD- recorder ging niet meer open, na gezoek naar de juiste rubberen snaartjes was het zo gepiept. Nu weer lekker genieten van muziek! Bedankt 🤩
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij weten de juiste snaar te raken!
Piet Visser schreef op 3 juli 2022
Goed er weer te zijn geweest en je kunt mijn stofzuiger bij de 100% geslaagde interventies boeken.
In helder licht heb ik de onderdelen weer in positie gekregen. Het oprolsysteem liep toch tegen de nieuw aangebrachte punten die ik iets verbogen heb. Toen liep het weer als een intercity mede na het insmeren v h snoer met siliconen spray op een doekje.
4 schroefjes over.
Mijn maaltijd smaakt meestal al maar vandaag v d placemat heel anders !!
Beheerdersantwoord van: Georg
Over een tijdje kun je een hele stofzuiger in elkaar zetten met al de onderdelen die je overhoud.
Hans schreef op 3 juli 2022
Tevreden ben ik weer weggegaan afgelopen zaterdagochtend bij het RepairCafe.

Na een hele korte wachttijd, onder het genot van (gratis) koffie met cake, was ik dus snel aan de beurt. Ik werd opgehaald door een van de RepairCafe-vrijwilligers. Hij nam mijn TOSTI-APPARAAT in ontvangst en vroeg wat de klacht was. Direct ging hij met een collega-vrijwilliger aan de slag om het losgeraakte snoer in te korten en de interne bedrading opnieuw aan te sluiten. Omdat het een Frans merk was, kreeg ik zelf de Torx-schroeven niet los. En ik kan zeggen dat de reparatie niet met de Franse slag werd gedaan. Na aansluiten en controleren liep ik met een weer veilig werkend tosti-apparaat de deur uit, na eerst nog even een vrijwillige bijdrage gedoneerd te hebben voor het geweldige enthousiaste team van RepairCafe-vrijwilligers. Chapeau !!
Beheerdersantwoord van: Georg
Volgens mij sluit u af in het Frans met Chapeau!! Dat petje af voor de monteurs betekend. Dan zeg ik merci beaucoup voor dit positieve bericht.
J.E. Bom schreef op 3 juli 2022
Ben vriendelijk ontvangen. Probleem aan mijn Airfryer emelio is verholpen. Toppie.
Beheerdersantwoord van: Georg
Dan kan de partymix de vriezer uit!
Dorenda Zonnevijlle schreef op 19 juni 2022
Zaterdag 18 juni zijn voor het eerst bij het Repaircafe geweest. Onze mobiel airco was kapot. Bij de deur werden we al vriendelijk en enthousiast verwelkomd. We werden duidelijk verwacht. Nadat besloten welke vrijwilliger deze klus ging klaren werd de airco mee genomen. Het probleem was gauw gevonden en kon ook ter plekke gerepareerd worden. Met de komende (warme) zomer in het vooruitzicht zijn we hier heel blij mee. De vriendelijkheid en het enthousiasme van de vrijwilligers is opvallend.
Het was onze eerste kennismaking en ik weet zeker als er weer iets kapot is gaan we eerst bij het Repaircafe langs om te kijken of het gemaakt kan worden voordat we iets weg doen.

Succes met jullie goede werk.
Dennis vd Dool schreef op 19 juni 2022
Gisteren 18-6 bij repair café Zwijndrecht geweest met mijn koffie apparaat, ondanks ik wel een tijdje heb moeten wachten, omdat ik niet de enige was met een koffie apparaat, had er nog een paar voor me, kreeg ik een lekker bakkie koffie, met een koekje, en ik werd zeer vriendelijk ontvangen! Er werken hele vriendelijke, en aardige mensen, en je kunt ook nog eens goed met ze lachen! Het was mijn eerste ervaring daar, en ik ben uitermate tevreden! Ik ga zeker nog een keer terug als ik weer wat terepareren heb!
Piet Visser schreef op 3 april 2022
Afgelopen 2de april 2022 heb ik mij weer bij jullie gemeld nu met mijn half functionerende Philips stofzuiger. Leuk om weer de drive te ervaren om de bezoeker met de allerhande beschikbare kennis weer te laten vertrekken met een gerepareerd apparaat of op zijn minst vast te stellen wat het mankeert en wat er nog voor onderdeel bestelt kan worden voor een verlenging. De enthousiaste en rustige sfeer weer ervaren . Het kostte heel wat tijd om de zuiger open te krijgen .In EU verband komt er geloof ik een opdracht om toekomstige apparaten te ontwerpen die beter te reparern zijn.BY The way : wisten jullie dat Philips op haar site het Repair Cafe aanbeveelt voor een reparatie ?
Wellicht is hier nog wel een potje ter ondersteuning te vinden.
Ik hoop mij weer snel te kunnen melden met het geadviseerde printplaatje ! Dat veel bezoekers het Cafe kunnen vinden.Ik doe mijn best om ze er naar toe te sturen.
Peter-Jan Capello schreef op 20 maart 2022
Ben wederom uitstekend geholpen door mega enthousiaste vrijwilligers in het repair cafe.
Dit keer een kapotte magnetron waarvan een plastic onderdeel was gebroken. Na reparatie werkt die weer als vanouds.
Super bedankt en tot een volgende keer.
Ella van de Ree schreef op 20 maart 2022
Op 19 maart 2022 was ik in het Repair Café ivm een kapotte schakelaar van een schemerlampje. Wat een bijzonder initiatief in een heel prettige sfeer! Twee medewerkers kregen na wat priegelwerk mijn lampje weer gerepareerd. Ik ben heel blij met deze hulp. De vrijwillige bijdrage heb ik hier heel graag voor over. Veel succes met jullie goede werk!
Aad Pijpers schreef op 20 maart 2022
Zaterdag 19 maart betrekkelijk vroeg bij jullie. Er was nog weinig bezoek, zodat ik snel werd geholpen.
En mijn CD-speler was snel weer in orde.
Marie Stolk schreef op 24 januari 2022
Op zaterdag 22 januari 2022 naar het Repair Cafe geweest met mijn Miele stofzuiger. Hartelijk ontvangen met een kopje koffie.
De medewerkers constateerden een mankement met het oprolmechanisme van de snoer. Twee medewerkers zijn een paar uur bezig geweest en de stofzuiger doet het weer. Heb een vrijwillige bijdrage gegeven en beloofd bij de eerst volgende keer dat ik met mijn kapotte lamp langs kom, ook wat lekkers bij de koffie meeneem. Hartelijk dank vrijwilligers!!
Beheerdersantwoord van: Georg
Iets lekkers voor bij de koffie? Daar houden wij u aan!
Esther Bos schreef op 23 januari 2022
Helaas is het niet gelukt mijn campeo weer te laten werken maar aan de inzet lag het zeker niet! Ik kom zeker terug. Wat een harde werkers en een leuke sfeer!! Bedankt voor de koffie en het gezellige praatje.
Beheerdersantwoord van: Georg
Het ligt altijd aan het apparaat onze inzet is oneindig.

Weggooien? mooi niet!