Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 44.200.137.63 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
102 berichten.
Piet Visser heeft geschreven op 3 juli 2022
Goed er weer te zijn geweest en je kunt mijn stofzuiger bij de 100% geslaagde interventies boeken.
In helder licht heb ik de onderdelen weer in positie gekregen. Het oprolsysteem liep toch tegen de nieuw aangebrachte punten die ik iets verbogen heb. Toen liep het weer als een intercity mede na het insmeren v h snoer met siliconen spray op een doekje.
4 schroefjes over.
Mijn maaltijd smaakt meestal al maar vandaag v d placemat heel anders !!
Beheerdersantwoord van: Georg
Over een tijdje kunt je een hele stofzuiger in elkaar zetten met al de onderdelen die je overhoud.
Hans heeft geschreven op 3 juli 2022
Tevreden ben ik weer weggegaan afgelopen zaterdagochtend bij het RepairCafe.

Na een hele korte wachttijd, onder het genot van (gratis) koffie met cake, was ik dus snel aan de beurt. Ik werd opgehaald door een van de RepairCafe-vrijwilligers. Hij nam mijn TOSTI-APPARAAT in ontvangst en vroeg wat de klacht was. Direct ging hij met een collega-vrijwilliger aan de slag om het losgeraakte snoer in te korten en de interne bedrading opnieuw aan te sluiten. Omdat het een Frans merk was, kreeg ik zelf de Torx-schroeven niet los. En ik kan zeggen dat de reparatie niet met de Franse slag werd gedaan. Na aansluiten en controleren liep ik met een weer veilig werkend tosti-apparaat de deur uit, na eerst nog even een vrijwillige bijdrage gedoneerd te hebben voor het geweldige enthousiaste team van RepairCafe-vrijwilligers. Chapeau !!
Beheerdersantwoord van: Georg
Volgens mij sluit u af in het Frans met Chapeau!! Dat petje af voor de monteurs betekend. Dan zeg ik merci beaucoup voor dit positieve bericht.
J.E. Bom heeft geschreven op 3 juli 2022
Ben vriendelijk ontvangen. Probleem aan mijn Airfryer emelio is verholpen. Toppie.
Beheerdersantwoord van: Georg
Dan kan de partymix de vriezer uit!
Dorenda Zonnevijlle heeft geschreven op 19 juni 2022
Zaterdag 18 juni zijn voor het eerst bij het Repaircafe geweest. Onze mobiel airco was kapot. Bij de deur werden we al vriendelijk en enthousiast verwelkomd. We werden duidelijk verwacht. Nadat besloten welke vrijwilliger deze klus ging klaren werd de airco mee genomen. Het probleem was gauw gevonden en kon ook ter plekke gerepareerd worden. Met de komende (warme) zomer in het vooruitzicht zijn we hier heel blij mee. De vriendelijkheid en het enthousiasme van de vrijwilligers is opvallend.
Het was onze eerste kennismaking en ik weet zeker als er weer iets kapot is gaan we eerst bij het Repaircafe langs om te kijken of het gemaakt kan worden voordat we iets weg doen.

Succes met jullie goede werk.
Dennis vd Dool heeft geschreven op 19 juni 2022
Gisteren 18-6 bij repair café Zwijndrecht geweest met mijn koffie apparaat, ondanks ik wel een tijdje heb moeten wachten, omdat ik niet de enige was met een koffie apparaat, had er nog een paar voor me, kreeg ik een lekker bakkie koffie, met een koekje, en ik werd zeer vriendelijk ontvangen! Er werken hele vriendelijke, en aardige mensen, en je kunt ook nog eens goed met ze lachen! Het was mijn eerste ervaring daar, en ik ben uitermate tevreden! Ik ga zeker nog een keer terug als ik weer wat terepareren heb!
Piet Visser heeft geschreven op 3 april 2022
Afgelopen 2de april 2022 heb ik mij weer bij jullie gemeld nu met mijn half functionerende Philips stofzuiger. Leuk om weer de drive te ervaren om de bezoeker met de allerhande beschikbare kennis weer te laten vertrekken met een gerepareerd apparaat of op zijn minst vast te stellen wat het mankeert en wat er nog voor onderdeel bestelt kan worden voor een verlenging. De enthousiaste en rustige sfeer weer ervaren . Het kostte heel wat tijd om de zuiger open te krijgen .In EU verband komt er geloof ik een opdracht om toekomstige apparaten te ontwerpen die beter te reparern zijn.BY The way : wisten jullie dat Philips op haar site het Repair Cafe aanbeveelt voor een reparatie ?
Wellicht is hier nog wel een potje ter ondersteuning te vinden.
Ik hoop mij weer snel te kunnen melden met het geadviseerde printplaatje ! Dat veel bezoekers het Cafe kunnen vinden.Ik doe mijn best om ze er naar toe te sturen.
Peter-Jan Capello heeft geschreven op 20 maart 2022
Ben wederom uitstekend geholpen door mega enthousiaste vrijwilligers in het repair cafe.
Dit keer een kapotte magnetron waarvan een plastic onderdeel was gebroken. Na reparatie werkt die weer als vanouds.
Super bedankt en tot een volgende keer.
Ella van de Ree heeft geschreven op 20 maart 2022
Op 19 maart 2022 was ik in het Repair Café ivm een kapotte schakelaar van een schemerlampje. Wat een bijzonder initiatief in een heel prettige sfeer! Twee medewerkers kregen na wat priegelwerk mijn lampje weer gerepareerd. Ik ben heel blij met deze hulp. De vrijwillige bijdrage heb ik hier heel graag voor over. Veel succes met jullie goede werk!
Aad Pijpers heeft geschreven op 20 maart 2022
Zaterdag 19 maart betrekkelijk vroeg bij jullie. Er was nog weinig bezoek, zodat ik snel werd geholpen.
En mijn CD-speler was snel weer in orde.
Marie Stolk heeft geschreven op 24 januari 2022
Op zaterdag 22 januari 2022 naar het Repair Cafe geweest met mijn Miele stofzuiger. Hartelijk ontvangen met een kopje koffie.
De medewerkers constateerden een mankement met het oprolmechanisme van de snoer. Twee medewerkers zijn een paar uur bezig geweest en de stofzuiger doet het weer. Heb een vrijwillige bijdrage gegeven en beloofd bij de eerst volgende keer dat ik met mijn kapotte lamp langs kom, ook wat lekkers bij de koffie meeneem. Hartelijk dank vrijwilligers!!
Beheerdersantwoord van: Georg
Iets lekkers voor bij de koffie? Daar houden wij u aan!
Esther Bos heeft geschreven op 23 januari 2022
Helaas is het niet gelukt mijn campeo weer te laten werken maar aan de inzet lag het zeker niet! Ik kom zeker terug. Wat een harde werkers en een leuke sfeer!! Bedankt voor de koffie en het gezellige praatje.
Beheerdersantwoord van: Georg
Het ligt altijd aan het apparaat onze inzet is oneindig.
Mevr Zimmermann heeft geschreven op 19 december 2021
Zeer gemoedelijke sfeer,lekkere koffie met koekje,waren druk bezig met repareren.,zelfs een naaimachine zag ik staan waarachter een vrijwilliger.
Senseo gerepareerd ,vlottertje eruit gehaald en opnieuw erin gezet, hoop dat hij het blijft doen anders nieuw vlottertje bestellen door repair cafe. Ben zeer tevreden met advies.
Met vr groet mevr zimmermann
wim middelkoop heeft geschreven op 22 november 2021
2e keer verder gedemonteerd samen met Jos , afdichting ring gevonden, nu kijken of we goeie onderdeel kunnen bestellen van Nespresso machine , erg leuk de inzet om probleem op te lossen
Angelique Driessen Rubio heeft geschreven op 21 november 2021
Wat een vriendelijke mensen zeg. Zeer gemoedelijke sfeer. Ik heb een onderdeel voor mijn dyson besteld en zodra die binnen is zetten ze de stofzuiger weer voor mij in elkaar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Goed bezig Angelique met het filmpje en wat hulp van Arie kwam je toch maar weer tot dit goede resultaat.
Lien van der Heiden heeft geschreven op 7 november 2021
Ik werd vriendelijk ontvangen met koffie en koek de klokkenmaker heeft mijn klokje bekeken het wordt schoongemaakt en thuis gebracht wat een service geweldig
Rien heeft geschreven op 22 augustus 2021
Fijn dat de nad cd speler weer werkt en het snoer van de miele stofzuiger weer blokkeert. Vakkundige en zeer vriendelijke ambiance met kop koffie en koekje. Helaas was het gebak alleen voor het personeel ( hahahaha )
Beheerdersantwoord van: Georg
Als U volgende keer voor gebak zorgt dan zorgen wij weer voor de koffie!
Maria heeft geschreven op 22 augustus 2021
Het was mijn 1 e bezoek aan het repaircafe .
Ontvangst met koffie of thee , iedereen was bezig met het repareren ,met van alles wat niet meer werkte , goede sfeer onder elkaar ,
Mijn radio werkte niet meer ,en dat is nu verholpen , en als ik problemen heb met het aansluiten ,krijg ik ook hulp thuis .
Ik vindt dit een super instelling ,om niet alles gelijk weg te gooien ,en te repareren .
Mijn hartelijke dank hiervoor
Beheerdersantwoord van: Georg
Weggooien? Mooi niet!
Rinus Zonruiter heeft geschreven op 8 augustus 2021
Mijn complimenten voor de prima zorg en het geduld voor het repareren van mijn Dolce gusto ik geef nooit een 10 maar nu wel bedankt!
Beheerdersantwoord van: Georg
Eigenlijk gaan wij alleen maar voor een tien!
Evert Raadsen heeft geschreven op 19 juli 2021
Ik ben nu enige malen in het cafe geweest. Wat mij opvalt is de relaxte sfeer. De " óude Heren" hebben alle tijd en veel geduld om problemen op te lossen.
Het is hun eer te na om op te geven. Mijn percentage van gelukte reparaties is 90%.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij gaan voor de 100% !!
Dani van Gent heeft geschreven op 17 juli 2021
Na een bezoekje aan het Repaircafé is mijn stofzuiger weer tip top in orde!

Hartelijk dank dames en heren van het repairteam👍
Beheerdersantwoord van: Georg
Weer een tevreden klant en een schone woonkamer dankzij Repair Café Zwijndrecht.

Weggooien? mooi niet!