Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 18.205.56.183 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
97 berichten.
Piet Visser heeft geschreven op 3 april 2022
Afgelopen 2de april 2022 heb ik mij weer bij jullie gemeld nu met mijn half functionerende Philips stofzuiger. Leuk om weer de drive te ervaren om de bezoeker met de allerhande beschikbare kennis weer te laten vertrekken met een gerepareerd apparaat of op zijn minst vast te stellen wat het mankeert en wat er nog voor onderdeel bestelt kan worden voor een verlenging. De enthousiaste en rustige sfeer weer ervaren . Het kostte heel wat tijd om de zuiger open te krijgen .In EU verband komt er geloof ik een opdracht om toekomstige apparaten te ontwerpen die beter te reparern zijn.BY The way : wisten jullie dat Philips op haar site het Repair Cafe aanbeveelt voor een reparatie ?
Wellicht is hier nog wel een potje ter ondersteuning te vinden.
Ik hoop mij weer snel te kunnen melden met het geadviseerde printplaatje ! Dat veel bezoekers het Cafe kunnen vinden.Ik doe mijn best om ze er naar toe te sturen.
Peter-Jan Capello heeft geschreven op 20 maart 2022
Ben wederom uitstekend geholpen door mega enthousiaste vrijwilligers in het repair cafe.
Dit keer een kapotte magnetron waarvan een plastic onderdeel was gebroken. Na reparatie werkt die weer als vanouds.
Super bedankt en tot een volgende keer.
Ella van de Ree heeft geschreven op 20 maart 2022
Op 19 maart 2022 was ik in het Repair Café ivm een kapotte schakelaar van een schemerlampje. Wat een bijzonder initiatief in een heel prettige sfeer! Twee medewerkers kregen na wat priegelwerk mijn lampje weer gerepareerd. Ik ben heel blij met deze hulp. De vrijwillige bijdrage heb ik hier heel graag voor over. Veel succes met jullie goede werk!
Aad Pijpers heeft geschreven op 20 maart 2022
Zaterdag 19 maart betrekkelijk vroeg bij jullie. Er was nog weinig bezoek, zodat ik snel werd geholpen.
En mijn CD-speler was snel weer in orde.
Marie Stolk heeft geschreven op 24 januari 2022
Op zaterdag 22 januari 2022 naar het Repair Cafe geweest met mijn Miele stofzuiger. Hartelijk ontvangen met een kopje koffie.
De medewerkers constateerden een mankement met het oprolmechanisme van de snoer. Twee medewerkers zijn een paar uur bezig geweest en de stofzuiger doet het weer. Heb een vrijwillige bijdrage gegeven en beloofd bij de eerst volgende keer dat ik met mijn kapotte lamp langs kom, ook wat lekkers bij de koffie meeneem. Hartelijk dank vrijwilligers!!
Beheerdersantwoord van: Georg
Iets lekkers voor bij de koffie? Daar houden wij u aan!
Esther Bos heeft geschreven op 23 januari 2022
Helaas is het niet gelukt mijn campeo weer te laten werken maar aan de inzet lag het zeker niet! Ik kom zeker terug. Wat een harde werkers en een leuke sfeer!! Bedankt voor de koffie en het gezellige praatje.
Beheerdersantwoord van: Georg
Het ligt altijd aan het apparaat onze inzet is oneindig.
Mevr Zimmermann heeft geschreven op 19 december 2021
Zeer gemoedelijke sfeer,lekkere koffie met koekje,waren druk bezig met repareren.,zelfs een naaimachine zag ik staan waarachter een vrijwilliger.
Senseo gerepareerd ,vlottertje eruit gehaald en opnieuw erin gezet, hoop dat hij het blijft doen anders nieuw vlottertje bestellen door repair cafe. Ben zeer tevreden met advies.
Met vr groet mevr zimmermann
wim middelkoop heeft geschreven op 22 november 2021
2e keer verder gedemonteerd samen met Jos , afdichting ring gevonden, nu kijken of we goeie onderdeel kunnen bestellen van Nespresso machine , erg leuk de inzet om probleem op te lossen
Angelique Driessen Rubio heeft geschreven op 21 november 2021
Wat een vriendelijke mensen zeg. Zeer gemoedelijke sfeer. Ik heb een onderdeel voor mijn dyson besteld en zodra die binnen is zetten ze de stofzuiger weer voor mij in elkaar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Goed bezig Angelique met het filmpje en wat hulp van Arie kwam je toch maar weer tot dit goede resultaat.
Lien van der Heiden heeft geschreven op 7 november 2021
Ik werd vriendelijk ontvangen met koffie en koek de klokkenmaker heeft mijn klokje bekeken het wordt schoongemaakt en thuis gebracht wat een service geweldig
Rien heeft geschreven op 22 augustus 2021
Fijn dat de nad cd speler weer werkt en het snoer van de miele stofzuiger weer blokkeert. Vakkundige en zeer vriendelijke ambiance met kop koffie en koekje. Helaas was het gebak alleen voor het personeel ( hahahaha )
Beheerdersantwoord van: Georg
Als U volgende keer voor gebak zorgt dan zorgen wij weer voor de koffie!
Maria heeft geschreven op 22 augustus 2021
Het was mijn 1 e bezoek aan het repaircafe .
Ontvangst met koffie of thee , iedereen was bezig met het repareren ,met van alles wat niet meer werkte , goede sfeer onder elkaar ,
Mijn radio werkte niet meer ,en dat is nu verholpen , en als ik problemen heb met het aansluiten ,krijg ik ook hulp thuis .
Ik vindt dit een super instelling ,om niet alles gelijk weg te gooien ,en te repareren .
Mijn hartelijke dank hiervoor
Beheerdersantwoord van: Georg
Weggooien? Mooi niet!
Rinus Zonruiter heeft geschreven op 8 augustus 2021
Mijn complimenten voor de prima zorg en het geduld voor het repareren van mijn Dolce gusto ik geef nooit een 10 maar nu wel bedankt!
Beheerdersantwoord van: Georg
Eigenlijk gaan wij alleen maar voor een tien!
Evert Raadsen heeft geschreven op 19 juli 2021
Ik ben nu enige malen in het cafe geweest. Wat mij opvalt is de relaxte sfeer. De " óude Heren" hebben alle tijd en veel geduld om problemen op te lossen.
Het is hun eer te na om op te geven. Mijn percentage van gelukte reparaties is 90%.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij gaan voor de 100% !!
Dani van Gent heeft geschreven op 17 juli 2021
Na een bezoekje aan het Repaircafé is mijn stofzuiger weer tip top in orde!

Hartelijk dank dames en heren van het repairteam👍
Beheerdersantwoord van: Georg
Weer een tevreden klant en een schone woonkamer dankzij Repair Café Zwijndrecht.
Annette heeft geschreven op 4 juli 2021
Bericht n.a.v. bezoek aan Repair Café 3 juli 2021

Ondanks het feit dat mijn waterkoker niet gerepareerd kon worden, wil ik toch iedereen hartelijk bedanken voor de vriendelijke ontvangst met koffie/thee met een koekje en buitengewone moeite die is genomen om er alles aan te doen op het probleem op te lossen. Hartelijk dank team Repair Café Zwijndrecht, ook voor de gezelligheid!
Beheerdersantwoord van: Georg
Achteraf gezien was de waterkoker een Amerikaans apparaat wat eigenlijk onmogelijk op 220 Volt gewerkt kon hebben. Toch knap dat deze het drie jaar heeft volgehouden. Na berekening was deze waterkoker op 220 Volt 3300 Watt. niet gek dat het water in een mum van tijd aan de kook was!
Lilian heeft geschreven op 4 juli 2021
3 juli weer eens het repaircafe bezocht met mijn koffiezetapparaat wat helaas afgeschreven moest worden en mijn Senseo waarvan het aan uit lampje bleef knipperen. De niveauregelaar was verroest. Thuis zelf al geprobeerd via filmpje van You Tube maar mij lukte het niet. Hier kregen de mannen het natuurlijk wel weer voor elkaar. Nieuw Magneetje en mijn Senseo kan weer even mee. Toppie en altijd gezellig daar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij komen ook alleen maar voor de gezelligheid. Repareren is maar een bij zaak.
wil heeft geschreven op 22 juni 2021
zaterdag 19 juni naar Repair Cafe met koffiezetapparaat.
probleem aan/uit schakelaar.
oorzaak gevonden, lekkage.
helaas niet te repareren./vervangen.
wel nu op tijd ontdekt en zo kortsluiting voorkomen.
gelukkig waren eerder mankementen aan naaimachine en stofzuiger wel te repareren.
super werk, alles door vrijwilligers.
ook altijd koffie/thee aanwezig.
fantastisch geregeld allemaal. !! ALLE DANK !!
Djan heeft geschreven op 21 juni 2021
Ik was om 10 uur in het Repair Café om te kijken of er een nieuwe
tondeuse (die ik bij me had) op mijn Braun scheerapparaat te monteren
was. Zelf lukte het mij niet ondanks dat het het juiste onderdeel was.
Maar in het Repair Café kregen ze het voor elkaar samen met de
hulp van een jongeman die als nieuwe vrijwilliger voor het eerst kwam
kijken of hij iets kon doen. Het ging tenslotte nog om een veertje die
op de juiste plaats bevestigd moest worden om de tondeuse op zijn plaats
te houden. Ze wisten van geen opgeven en tenslotte lukte het ze toch,
met een filmpje die ze hadden gevonden waarop een idee gegeven werd hoe het veertje bevestigd
kon worden. Als ik de titel 'Toffe jongens' zou mogen uitdelen aan
jullie uit het liedje "En dat we toffe jongens zijn dat willen we
weten', dan wijs ik Georg, Jos, Hans en de nieuwe jongeman Marc aan voor deze titel. 🙂 Toppers zijn het! Ik heb als
dank de donatiepot niet vergeten natuurlijk.

Hierbij mijn complimenten voor jullie doorzettingsvermogen. Nogmaals
dank en misschien tot een volgende keer voor een andere reparatie.
Hartelijke groeten van Djan
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij geven meestal pas op als het apparaat gerepareerd is 😉
wim middelkoop heeft geschreven op 7 juni 2021
5 juni 2021 langs geweest met dvd speler die geen dvd's meer leest
Samen met Jos gedemonteerd en laser schoongemaakt
probleem opgelost Prima gedaan Dank jullie
Beheerdersantwoord van: Georg
In een schoongemaakt glaasje smaakt het biertje altijd beter!

Weggooien? mooi niet!