Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 35.168.112.145 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
74 berichten.
Ineke lucas heeft geschreven op 5 juli 2020:
Mijn haarfohn verwarmde niet meer. zijn met 3man aan de slag gegaan. Helaas kon die niet meer gemaakt worden. Maar toch veel tijd in gestoken, goed gedaan.
Beheerdersantwoord van: Georg
Jammer genoeg kunnen we niet alles repareren.
Doutzen heeft geschreven op 5 juli 2020:
Graag laat ik een berichtje achter. Mijn keukenmachine was stuk, de Bear varimix teddy. Ik bak (brood gebak enz.) kook en doe alles zelf. Dat apparaat is onmisbaar voor me. Gister, 4 juli, naar het repair café geweest. Mijn apparaat draait weer als een zonnetje, was wel een klus maar ze namen alle tijd. Nogmaals heel hartelijk dank.
Beheerdersantwoord van: Georg
Je bent de volgende Repair Café van harte welkom met een zelf gebakken cake voor bij de koffie!
Hester heeft geschreven op 23 juni 2020:
Zoals beloofd laat ik jullie hierbij nog even weten hoe het is afgelopen met mijn combi magnetron.
Voor 13 euro kon ik een verwarmingselementje bestellen ( wel jammer van de 7 euro verzendkosten), die heb ik erin gezet, en inmiddels liggen de kippetjes alweer onder de grill!

Ik wil jullie bedanken voor de hulp, want in mijn eentje had ik dit natuurlijk niet op kunnen lossen, maar ik ben ook wel trots dat ik het nieuwe elementje er zelf in heb kunnen zetten.
Als ik nog eens een reparatie heb kom ik zeker weer langs, want het is goed voor het milieu en de portemonee, en ook nog heel leuk, gezellig en leerzaam!

Krijg ik de foto nog van je?
Beheerdersantwoord van: Georg
De foto's zijn onderweg!
Wil Stok heeft geschreven op 23 juni 2020:
Zaterdag 20 juni ben ik op aanraden van een kennis langs gegaan met een defect Philips espresso apparaat. Het probleem was dat de watertoevoer stagneerde. Dit probleem had zich reeds eerder voorgedaan en is destijds door de servicedienst van Philips gerepareerd wat me een aanzienlijk bedrag heeft gekost.

Na uitleg wat het probleem was ging men aan de slag. Met twee man sterk werd minutieus elk onderdeel gedemonteerd zonder brute kracht en heel voorzichtig. De tafel lag op een bepaald moment bezaaid met schroefjes en onderdelen en ik dacht bij mijzelf wat moet dat worden en hoe krijgen ze dit weer in elkaar. Om een lang verhaal kort te maken na ruim twee uur worstelen is het uiteindelijk gelukt en functioneert het weer prima. Wat een geduld en vakmanschap mannen Chapeau !!!

De vrijwillige bijdrage heb ik per bank overgemaakt.

Nogmaals mijn dank,

M.vr.gr. Wil Stok
Beheerdersantwoord van: Georg
Hier heb ik niets aan toe te voegen. Bedankt voor het vertrouwen in ons...
Cees heeft geschreven op 12 maart 2020:
Wij hebben een lamp met 5 lichtpunten, waarvan er maar 2 werkte. Na bezoek aan het repaircafe is de oorzaak vast gesteld en opgelost. Alles geeft weer licht! Goed gedaan medewerkers, onze dank .
Beheerdersantwoord van: Georg
zegt het voort - zegt het voort!
A.J. Zaal heeft geschreven op 3 februari 2020:
Mijn cassettedeck wilde niet spelen. Ik ben heel vriendelijk en rustig geholpen en waarachtig, met wat proberen van diverse toetsen deed hij het weer, tot groot genoegen
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij van Repair-Café Zwijndrecht weten de juiste snaar (toets) te raken.
Rian heeft geschreven op 5 januari 2020:
Mijn stofzuiger hield ermee op. Ik googelen voor een oplossing voor draadbreuk, want daar leek het op. Dat is te repareren, dus gelijk zo'n apparaat weggooien is zonde. Ik kwam ook op de site van Repair Cafe uit. Daar ben ik 4-januari naar toe gegaan en er is uitgebreid naar gekeken maar het echte mankement is niet gevonden. Men bood nog aan verder te kijken, maar ik heb besloten toch een nieuwe te kopen. De techiekers waren heel behulpzaam en nemen hun taak serieus op. Het was een leuke sfeer in het Repair Cafe, met aandacht voor elkaar. Als er weer wat stuk is weet ik waar ik naar toe kan gaan!
Fam van Veelen heeft geschreven op 5 januari 2020:
Vriendelijk, deskundig en prettig geholpen!
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zijn wij nu eenmaal!!
W. Bleibel heeft geschreven op 22 december 2019:
het was heel aangenaam kennis te maken met de team experts op het repair cafe te Zwijndrecht.
met een kopje koffie en een koekje, en de hulp natuurlijk, was het een gezellige en een vriendelijke ervaring.
Wik S. heeft geschreven op 18 december 2019:
Dankzij het snelle en goede advies van Georg werkt onze zonnebank weer top , zonder dat het huis is afgebrand 😉
Hartelijk bedankt!
Groeten, Wik
Beheerdersantwoord van: Georg
Met een goed werkende zonnebank word je bruin met een afgebrand huis zwart. De eerste optie is waarschijnlijk de beste.
I. DE jong heeft geschreven op 8 december 2019:
Wij zijn prima geholpen en de klok tikt weer bedankt
Beheerdersantwoord van: Georg
Weer een tevreden klant.
Jan Verhoek heeft geschreven op 8 december 2019:
Ik ben erg blij met aanwezigheid van het repaircafe. Leuke sfeer en vriendelijke medewerkers en vooral deskundig en volhardend om het probleem te fixen.
Scheelt weer een rit naar de milieustraat en dat vind ik ook niet onbelangrijk.
Bedankt voor jullie werk afgelopen zaterdag 7 december
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij waren ook heel erg blij met jouw aanwezigheid en vinden het zeker net zo leuk als we het probleem kunnen fixen!
Hans heeft geschreven op 8 december 2019:
Ik kom niet vaak in een café, maar dit (repair)café zal ik in de toekomst zeker vaker bezoeken……
Na mijn reparatie-stuk (defecte schakelaar bedlampje) online te hebben aangemeld, kreeg ik via de webbeheerder (Georg) het verzoek om fotos op te sturen, zodat men zich alvast kon inleven/verheugen op deze klus.
Op zaterdag 7 December naar het café gegaan (voor de eerste keer). Na inschrijving bij de balie, en een aangeboden kopje koffie met koekje was het slechts heel even wachten op de monteur die mij kwam ophalen met mijn lampje. Hij wilde wel even zijn licht laten schijnen over het probleem!
Al snel bogen meerdere monteurs zich over mijn lampje (ondanks de drukte waren ook zij bereid het probleem te bekijken) Met alle ideeen, suggesties en inzichten en met meerdere helpende handjes ter ondersteuning, was het probleem snel verholpen en kon ik met een weer werkend lampje huiswaarts. Na afmelden bij de balie, moest ik een kleine vergoeding betalen voor een nieuwe schakelaar,( wat tijdens de reparatie ook was gemeld, dat er voor nieuwe onderdelen wel betaald moest worden) en kon ik in een spaarvarken mijn eigen vrijwillige bijdrage voor de reparatie/koffie/onderdeel stoppen en tevreden huiswaarts keren.
Nogmaals dank. Voor herhaling vatbaar.
Dus denk je aan: Weg Ermee….ga dan eerst naar het Repaircafe!!!!!
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo heb je toch weer licht in deze donkere dagen!
Peter heeft geschreven op 17 november 2019:
Het gevolg van die 4 reparateurs op 1 stofzuiger is dat ik na bijna 2 uur wachten maar naar huis ben gegaan zonder dat iemand naar mijn kapotte apparaat gekeken heeft. Is niet erg maar gewoon jammer. Heb wel leuk gesprek gehad met fietsenmaker.
Beheerdersantwoord van: Georg
We hebben monteurs van verschillende disciplines en zijn blij dat een timmerman een stofzuiger uit elkaar wil halen. Daar heeft de timmerman wel hulp bij nodig van een andere handige monteur!

Meer vrijwilligers zou fijn zijn!!
Hans Kok heeft geschreven op 4 november 2019:
Op zaterdag 2 november 2019 voor het eerst naar een Repair Café gegaan. Keuze uit vele in de omgeving van Barendrecht. Ik kies voor die in Zwijndrecht; lijkt mij gemoedelijker dan die vele in Rotterdam. Met mijn kapotte stofzuiger, het oprolmechanisme doet het niet meer, naar dit Café. Rond half elf is het al aardig druk. Ik heb het geluk dat er direct een vrijwilliger naar de stofzuiger komt kijken en na niet al te lange tijd een tweede en derde. Ze pakken het probleem voortvarend aan, maar hebben de grootste moeite om in het compartiment van het oprolmechanisme te komen. Na veel moeite en gebruik makend van een filmpje op You Tube lukt het dan toch. Inmiddels ligt de tafel bezaaid met schroefjes en onderdelen. Wat opvalt is het geduld dat de mannen aan het licht brengen. Ik had de zuiger al lang aan de kant gegooid en een nieuwe gaan kopen. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van deze organisatie.
Uiteindelijk blijkt dat de veer gebroken is en dat ik dus het beste een nieuw oprolmechanisme kan bestellen, die zij er dan later in kunnen zetten.
En dan komt Arie erbij; door zijn kennis van het repareren van klokken, is hij bekend met het herstellen van veren. We komen overeen dat hij de stofzuiger mee naar huis neemt, omdat hij thuis het gereedschap er voor heeft. Zaterdag einde middag belt hij al op dat de stofzuiger gerepareerd is en dat ik hem op kan halen. Geweldige medewerker van het Repair Café. Graag heb ik een kleine (vrijwillige)bijdrage in de spaarpot van het Café gedaan.
Bedankt mensen, mijn vrouw blij...….., ik blij.
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zie je maar weer dat een klokkenmaker best een stofzuiger kan repareren.:)
Jan van der Male heeft geschreven op 4 november 2019:
Zaterdag 2 november 2019 ben ik met een informatieve vraag langsgeweest, mijn Asus laptop heeft mogelijk een defecte bios chip, het solderen van een nieuwe chip is voor mij een probleem, duidelijke vriendelijke uitleg gekregen.
Mogelijk is deze reparatie mogelijk, zal eerst onderdeel moeten bestellen.
Was mijn eerste bezoek, fijne sfeer!
Kees van Toorn heeft geschreven op 4 november 2019:
Had een Senseo apparaat dat niet meer wilde sluiten; dankzij vakkundige hulp van uw medewerker(s) kunnen we weer genieten van verse koffie uit ons gerepareerde apparaat. Dank!
Groot heeft geschreven op 3 november 2019:
Op 2 nov il met stofzuiger die veel lawaai maakt in repair cafe geweest. Allervriendelijkst ontvangen. Helaas wel ruim uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Viel mij op dat voor één klant wel meerdere reparateurs bezig waren. Het lijkt bij binnenkomst snel te gaan omdat er heel veel vrijwilligers rond lopen, maar als er 4 met één reparatie bezig zijn, schiet het niet echt op. Viel mij ook op dat er veel tablet en laptops werden aangeboden ter reparatie.
Helaas kon aan mijn stofzuiger niets worden gedaan. Evengoed prima initiatief, alleen wachttijd viel mij erg tegen.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij zien ook het liefst voor elk kappot apparaat een monteur. Maar de vrijwilligers staan niet echt in de rij!
Dik Krikke heeft geschreven op 3 november 2019:
Wij hadden een kapot wandschemerlampje waarbij het advies van velen was om het maar weg te gooien of kapot te laten.

Als laatste hebben wij het op 2 november aangeboden bij het Repair Cafe. Geweldig wat een ontvangst, aardige mensen gelijk koffie of thee. 10 minuutjes wachten daarna aan de beurt. Na ongeveer anderhalf uur gepriegeld door een vakman vermomd als een vrijwilliger is het hem gelukt om de lamp weer te repareren. Grote klasse. Bij het weggaan natuurlijk de fooien pot gespekt. en 's avonds weer genoten van een lichtgevende schemerlamp.
Repair Cafe heel erg bedankt

Leni en Dik
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zie je maar weer een verloren gewaand schemerlampje krijgt gewoon weer een nieuw leven!
P.Visser heeft geschreven op 22 oktober 2019:
Hallo lezers, na 6,5 jr inmiddels alweer,toen ik op de dag v d opening aanwezig was in de beperkte ruimte, een hernieuwde kennismaking in het ruime Hart v M met een enthousiaste Georg als voortrekker. Met een siliconenslangetje uit een donorapparaat en ter plekke uit de kofferbak getoverd, kon ik mijn probleempje a h koffiezetapparaat verhelpen en zit nu al schrijvend aan een lekker "bakkie". Het kost wat moeite ( we zijn verwend en makkelijk ) maar het is deze waard om via de vrijwilliger van het Repair Café te laten onderzoeken of reparatie er wel of niet in zit. Ook trof mij de sociale omgeving van elkaar ontmoetende mensen ! Hoop dat dit Café nog lang succesvol mag blijven bestaan.
Aad Pijpers heeft geschreven op 20 oktober 2019:
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met het Repair Café Zwijndrecht. Ik was net voor 10 uur aanwezig en heb ongeveer een kwartier gewacht. Ik weet niet hoe de wachttijden zijn als ik later zou komen. Maar naar mijn idee kom ik hier nog wel eens terug.
Beheerdersantwoord van: Georg
De wachttijden hangen uiteraard af aan het aanbod en de aanwezige monteurs. Meer vrijwilligers zou leuk zijn!
nico heeft geschreven op 25 september 2019:
21.9.2019 het Repaircafé bezocht wegens kortsluiting in een Nespresso Koffieapparaat.
De ontvangst ,sfeer en koffie waren prima en snel werd getracht het apparaat te demonteren wat niet eenvoudig bleek toch lukte het waarna de printplaat doorgemeten kon worden.
Helaas niet te repareren maar ik was toch een positieve ervaring rijker.De vrijwilligers geven niet snel op en zijn creatief in het uitvoeren van reparaties.
Bedankt en succes met dit leuke vrijwilligers werk.
John Harteloh heeft geschreven op 19 augustus 2019:
Op 17 augustus ben ik voor het eerst naar Repair Cafe gegaan. Ik had een grote koffer waarvan de ritsruiter van de rits was gelopen aan twee kanten. Ik ben zeer prettig ontvangen met koffie. Arie en Georg hebben ernaar gekeken en een oplossing bedacht. Arie heeft deze uitgevoerd en met succes. Ik kan de koffer nu weer gebruiken. Ik mocht niet eerder weggaan voordat ik had aangegeven dat ik tevreden was met de oplossing. Reuze bedankt Arie. We hebben hier beiden van geleerd.
Christi Maas heeft geschreven op 4 augustus 2019:
Zaterdag 3 augustus 2019 ben ik met een analoge projectorklok bij het Repair Café geweest. De klok is zeker 12 jaar oud maar ben er nog altijd blij mee. Al bij binnenkomst bij het Repair Café kreeg ik koffie of thee aangeboden, zo gezellig! Drie vakmensen hebben de klok totaal uit elkaar gehaald, het probleem ontdekt maar dat onderdeel moest worden besteld. Afwachten nu. Klok is weer in elkaar gezet om al die kleine schroefjes niet kwijt te raken. De fooienpot ben ik niet voorbij gelopen. Al met al, geweldig! Buiten stonden wat dames die vroegen of mijn probleem was opgelost. Helaas nog niet maar wat een betrokkenheid! Uiteraard kom ik nog terug zodra het onderdeel er is. Dik tevreden en onbetaalbaar wat de technische mannen doen! Een zéér tevreden en blije " klant".
Jan Dik heeft geschreven op 22 juli 2019:
Afgelopen zaterdag met onze staande leeslamp naar het repaircafe geweest, daar zijn we super goed geholpen vak bekwame mensen zijn daar bezig Petje af voor deze mensen. Voor een volgende reparatie gaan we daar zeker weer na toe.Ik kan het iedereen aanbevelen.😁😁👍🏻
Nettie heeft geschreven op 7 juli 2019:
Het snoer van mijn stofzuiger zat gedeeltelijk vast het was naast de haspel opgerold. Meer als 1 uur bezig geweest probleem opgelost.Ik ben heel tevreden over het resultaat. Is zeker een aanrader om eerst te kijken of het gerepareerd kan worden. Vriendelijke mensen kopje koffie . Als ik weer iets heb wat het niet doet kom ik zeker weer bij jullie langs. De bijdrage is voor gereedschap e.d en mag jezelf bepalen.
Top tot ziens
Els de Haaij heeft geschreven op 23 april 2019:
Het betrof de ontvangst van de zenders van mijn tv; na uitgebreid telefonisch kontakt met KPN werd mij verzekerd dat ik de oorzaak toch écht bij mijn tv zelf moest zoeken...:
bij Repaircafe is uitgebreid en zorgvuldig de tv gecheckt. Hieruit is gebleken dat het probleem niet bij de tv zelf lag. Met deze info ben ik erg blij, omdat ik nu toch echt zeker weet dat het probleem niet bij de tv ligt.
Dank voor de moeite en tijd die de medewekers van Repaircafé er in hebben gestoken👍
henk van der Goes heeft geschreven op 10 april 2019:
Zaterdag met een niet goed werkende Krups Nespresso koffiezetmachine het repair cafe in Zwijndrecht bezocht. Viel met de neus in de boter! Koffie met gebak en een leuke ontvangst. Na een uurtje was de machine doorgelicht en gemaakt. Bleek ontregeld te zijn. Een aanrader om langs te gaan.
tio heeft geschreven op 8 april 2019:
Helaas was mijn rijstkoker niet te maken, want het verwarmings element gaf kortsluiting. Maar toch bedankt voor de moeite.En op naar de volgende 6 jaar jubileum.Het gebak was lekker!
Jan den Haring heeft geschreven op 8 april 2019:
Afgelopen zaterdag 6 april in repaircafe geweest
Super geholpen door Jos bladblazer gerepareerd en nog veel geleerd ook
Helemaal top

Allemaal bedankt

Gr Jan
Willem heeft geschreven op 18 maart 2019:
Zaterdag 16 maart met de airfryer langs geweest en ben goed geholpen alleen kon de airfryer helaas niet gemaakt worden. nogmaals bedankt voor de service en ik zal het café zeker aanprijzen bij familie en kennissen….
LUCAS heeft geschreven op 9 maart 2019:
Zaterdag kwam ik met een Miele wasmachine naar het repair cafe. Samen met mijn broer,want dat ding is niet te tillen. 4 repair mannen zijn 2 uurbezig geweest met heel veel geduld. er was een printplaat kapot. kon niet meer gemaakt worden, helaas maar er is met veel geduld aan gewerkt daarvoor mijn dank, 20 euro voor het varken, heren gaat zo door. wat een doorzettings vermogen.Groeten LUCAS.
Hennie Haarsma heeft geschreven op 3 maart 2019:
De stofzuiger vertoonde kuren. Het oprolmechanisme van het snoer werkte niet goed; de motor sloeg aan en uit; ik rook een schroeilucht. Zelf kwam ik er niet uit. De reparatie aangemeld bij het Repaircafé Zwijndrecht.
Op zaterdag 2 maart mijn eerste voetstappen gezet in het repaircafé. Ik trof daar allemaal enthousiaste medewerkers aan. Na een kopje koffie aan de slag. Nou ja, de medewerkers dan; ik keek toe. Wat een doorzettingsvermogen werd getoond. De stofzuiger was moeilijk te demonteren, maar na ruim 1 uur was dat toch gelukt. En toen bleek dat er het een en ander was doorgebrand. Het snoer werd buiten het rol mechanisme om weer aan de printplaat gesoldeerd. De stofzuiger werd weer in elkaar gezet. En werkt weer.
Alle medewerkers; hartelijk dank voor jullie inzet.
Uiteraard als dank een biljetje in het spaarvarken gedaan.
Repaircafe Zwijndrecht; van harte aan te bevelen. !!!!!
André heeft geschreven op 26 februari 2019:
16 februari jl. (voor 't eerst) naar repair-café geweest met m'n (solo)-magnetron van 25 jr., merk ATAG (mag wel hèh?); uitsluitend tijdschakelaar deed het niet (goed) meer (voor "de rest" alles ok (dus óók de verwarmingstijd zèlf); was kwestie van "(kunststof)-moeheid" (scheurtje) van materiaal. Een tiewrap van € 0,001 deed simpel de
was.
Zo-en-zo leuke ervaring, fijne ,hartelijke -
en leuke sfeer, koffie e.d. in overvloed aanwezig.; Georg (in-het-
begin) met z'n neus er
bovenop en later z'n enthousiaste collega('s).
Je zou-bijna- voor je plezier richting Perkstraat Zwijndrecht gaan, mits "dat ze dienst hebben" natuurlijk......

Uiteraard ( ) na afloop "een duit in het zakje gedaan"......
LUCAS heeft geschreven op 22 februari 2019:
Mijn stofzuiger was kapot,en onder het genot van een kop koffie, is mijn stofzuiger weer gemaakt, geweldig, zo snel als dat ging!! Daarvoor mijn Hartelijke Dank.Groeten van een tevreden klant.
ruud heeft geschreven op 20 februari 2019:
Onze dochter heeft al sinds ze zelfstandig woont,een combimagnetron, hiervan werkte de, tijdschakelaar niet meer,Deze is door jullie weer gemaakt.Hoeft ze hem niet naar de stort te brengen.Hij kan nu nog jaren mee .Repair cafe heel erg bedankt,jullie doen echt leuk en goed werk
Henny heeft geschreven op 17 februari 2019:
Mijn eerste ervaring met het repaircafé was zeer positief. Aardige medewerkers voor wie geen moeite te veel was. Georg heeft twee vastgelopen strax speelgoed auto’ s vakkundig gerepareerd. Nog een hele klus omdat één auto vastgelijmd zat en voorzichtig opengebroken moest worden.
Frans heeft geschreven op 4 februari 2019:
Ik kreeg al een tijdje ons toch vrij dure koffiemachine niet meer aan de praat en werd blij verrast met de hulp die ik kreeg. De machine is nog niet helemaal gerepareerd, maar dat ligt vooral aan mij, ik kwam pas om kwart voor 1 binnen. Afgesproken dat ik over twee weken weer terugkom en hopelijk loopt het apparaat weer als een zonnetje. Ik ben in ieder geval al blij dat ik ‘m niet bij de vuilstort heb gedumpt. Bedankt tot zo ver!
Aal heeft geschreven op 4 februari 2019:
Op donderdagmorgen 31 jan 2019 heb ik het repaircafe te zwijndrecht benaderd omdat de boorkop van mijn boormachine helemaal vast zat en ik er geen boortje in of uit kon krijgen.
Ik was verrast dat ik zo snel bericht terug kreeg met de vraag het reparatieformulier in te vullen met het mankement zodat de vrijwilligers (reparateurs) alvast informatie konden inwinnen omtrent het mankement.
Ik waardeer het heel erg dat er zoveel vrijwilligers zijn die hun vrije tijd opofferen om andere te helpen met hun kapotte apparaten.
Als ik het zeggen mag: Laten we met z”n allen niet zo gauw iets weggooien als het kapot is, maar laten we het dan even laten nakijken (repareren) bij het repaircafe, zodat we met zijn allen een beetje bij kunnen dragen aan een beter milieu.
Zeg het voort!!!!
Blom heeft geschreven op 27 november 2018:
Een aantal weken geleden ben ik bij repair café geweest met een Philips stofzuiger. die ik met geen mogelijkheid open kreeg om te kijken waarom de schakelaar niet werkte. Bij repair café was het ook een hele opgave om het toestel open te krijgen. Maar omdat ze niet van opgeven weten is het gelukt de stofzuiger open te krijgen en voor ons een passende oplossing te vinden. Onze dank hiervoor. Goed werk!
Pa van den Blink heeft geschreven op 4 november 2018:
Erg vriendelijk ontvangen. Mijn naaimachine is helemaal nagekeken. Uiteindelijk bleek het een kleinigheid te zijn en is alles opgelost! Heel fijn en de moeite zeker waard geweest. Onze dank!
Lan heeft geschreven op 2 september 2018:
Goede en vriendelijke ontvangst, naaimachine is uiteindelijk helemaal uit elkaar gehaald om het probleem te vinden en werkt weer net goed als voorheen. Bedankt!
Polly heeft geschreven op 2 september 2018:
1 september naar het repaircafé gegaan met de airfryer. Vriendelijk ontvangen. Het euvel was snel gevonden en met bestelde onderdelen vakkundig verholpen.
Jan S. heeft geschreven op 2 september 2018:
Op zaterdag 1.9.2018 ben ik
met mijn "muziek toren uit de vorige eeuw" naar het Repair-Cafe gegaan met kapotte grammofoon.
Werd er samen met mijn vrouw zeer vriendelijk ontvangen.
Grammofoon werd in korte
tijd zeer professioneel gerepareerd.
Ben hier erg blij mee en vind het Repair-Café een fantastisch initiatief
Lilian heeft geschreven op 6 augustus 2018:
4 Aug voor de eerste keer repair café bezocht. Ondanks vakantie en zeer warme weer genoeg vrijwillig klussende handen. Mijn dochters inbouwoven werd weer werkend gemaakt en ook mijn broodbakmachine werd gerepareerd. Mijn dochter blij en ik blij. Bedankt en ook voor de goede tips die ik kreeg. Toppie
els heeft geschreven op 8 juli 2018:
mijn oude *radiotorentje* is weer piekfijn in orde! WAT een feest om naar jullie te komen. Helaas was mijn vrij nieuwe strijkijzer niet te repareren, zelfs levensgevaarlijk... Maar terugkomen dat doe ik zeker! Dank jullie wel voor de ook gezellige ontvangst!
Joris Gouman heeft geschreven op 19 juni 2018:
Het is alleen al een genot om de inventiviteit te zien die men daar aan de dag legt. Een broodbakmachine letterlijk tot op de bodem uit elkaar gehaald. Daarna hebben zij het onderdeel opgespoord. Dat ga ik bestellen en dan weer terug. Zetten zij het geheel weer helemaal in elkaar, daar twijfel ik geen moment aan.
Han van der Rijst heeft geschreven op 3 juni 2018:
Goede ontvangst, vrij snel geholpenen met een goed advies weer terug naar huis
arie de graaff heeft geschreven op 3 juni 2018:
Zeer goed geholpen. Zeer enthousiaste medewerkers!
A.v.Wijngaarden heeft geschreven op 2 april 2018:
Gefeliciteerd. 5 jaar duurzaam bezig geweest. Succes met de voortzetting hiervan. Met vriendelijk groet, van Wijngaarden.
Anna heeft geschreven op 5 maart 2018:
Afgelopen zaterdag dan met die oude pianokruk
terug gegaan, en bijna niet te zien, zo goed als deze gerepareerd is. Wat een geweldig initiatief, dit Repair Café, met al die enthousiaste mensen die met van alles en nog wat aan de gang gaan, dankjewel!
Greet heeft geschreven op 5 maart 2018:
Ik ben geweldig goed geholpen en de ActiFry is met behulp van 4 man gerepareerd en draait weer. Ik kan weer gezonde maaltijden hierin bereiden. Bedankt
Marius Schenkel heeft geschreven op 4 maart 2018:
Mijn klok kon niet gelijk gerepareerd worden, maar de man met die specialisatie, was in staat om op mijn naam het kapotte onderdeel te bestellen, en hoopt deze voor mij de volgende keer te kunnen herstellen, ook is het interssant te zien hoe zo'n reparatie te werk gaat, vooral omdat het een materie is waar ik niet zelf aan zou durven te beginnen.
Jan Verhoek heeft geschreven op 5 februari 2018:
Ook nu weer prima geholpen . Met name het advies om niet de beveiligingen in het apparaat te omzeilen. Dus in dit geval ging het apparaat naar de milieustraat.
Anna heeft geschreven op 4 februari 2018:
Langs geweest met een oude pianokruk met een grote scheur, kon niet meteen gemaakt worden doordat ik zelf naar een afspraak moest, maar kom zeker terug en de eerste ervaring zeer positief.
Herman heeft geschreven op 8 januari 2018:
Goed geholpen. Had 2 identieke apparaten mee voor evt. onderdelen. Was niet nodig: verwijderen stof van verwarmingselement en alles was weer goed. Tijdens wachttijden, prima koffie op. Bedankt!
Nelly Hol heeft geschreven op 7 januari 2018:
Zaterdag 6 januari jl voor het eerst geweest.
Mooie locatie en enthousiaste vrijwilligers. Kwam met een modern koffiezetapparaat. Er is 2 uur aan gewerkt om hem te repareren.
Fantastisch. Bedankt.
Jan Verhoek heeft geschreven op 4 december 2017:
Uitstekend geholpen. Er moest iets gesoldeerd worden. Ik heb zelf geen gereedschap daarvoor. Zij wel. Ik was snel geholpen . Een aanrader dus, scheelt veel gezoek op internet en dito kosten.
Henk heeft geschreven op 4 december 2017:
het was een heel werk, om onze HP laserprinter 4000 weer aan het werk te krijgen, maar jullie gaven niet op! Dank en wellicht tot ziens, want het was ook nog eens heel gezellig.
martin heeft geschreven op 3 december 2017:
beste Georg,
Ben inderdaad geweest en prima geholpen, helaas was mijn cd, usb, sd card player niet te repareren. Jammer.
[ je heb me nog zien klungelen met printplaat toen jullie aan het eten waren]
Nogmaal bedankt Martin
ruud heeft geschreven op 17 november 2017:
Na bijna 3 jaar de CD-speler niet te hebben
kunnen gebruiken doet hij het weer
Heel erg bedankt.
Joney heeft geschreven op 23 oktober 2017:
Geweldig, mijn moeder's stofzuiger is gemaakt.
Kan ik nog een tijdje gebruiken. Hoop dat het nog lang mee gaat.
Annemarie Ruben heeft geschreven op 21 oktober 2017:
Fantastisch! Mijn cd speler doet het weer. Wat een geweldige behulpzame mensen en alleen een vrijwillige bijdrage...heel bijzonder!
Jak heeft geschreven op 7 oktober 2017:
Prima ontvangst in een nette ruimte. Meteen worden de te repareren apparaten begeleid van een klachtenformulier en nummer. Apparaten zijn naar tevredenheid gerepareerd en eventueel voorzien van nieuwe onderdelen. Bedankt en tot ziens.
bob heeft geschreven op 7 oktober 2017:
Super kan weer een heerlijk kopje espresso drinken. Ik ondersteun dit duurzame project.
Adriana heeft geschreven op 17 september 2017:
Hartelijke mensen, een fijne ontvangst met een kopje koffie en mijn warmtedeken werkt weer. Superblij.
Gergely heeft geschreven op 8 mei 2017:
zeer deskundig advies via mail ontvangen, mbt problemen met een dvd-speler.
Mijn dank!
Hans heeft geschreven op 2 april 2017:
Op 1 april het repaircafe voor de eerste keer bezocht. Daar begonnen met koffie en taart vanwege het 4-jarig bestaan. En na een kwartiertje was mijn defecte CD-speler met een druppeltje olie op de juiste plaats ook weer gerepareerd. Super en hartelijk bedankt!
A.Goudswaard heeft geschreven op 6 maart 2017:
We zijn prima geholpen Zaterdag. alleen was het helaas niet te maken.
Jane van Leerdam heeft geschreven op 6 maart 2017:
Fantastische mensen. Ik bracht een airfryer helaas niet gerepareerd omdat ze de onderdelen niet hadden volgende zaterdag breng ik het weer en hoop de onderdelen te hebben.
Co heeft geschreven op 7 februari 2017:
Op 4/2 met mij dvd-speler op reparatiebezoek geweest. Het klepje waar de cd/dvd op ligt bleef hangen en sloot niet altijd. Binnen 10 minuten was het probleem verholpen. Prima en bedankt.
mia.barends heeft geschreven op 6 februari 2017:
Ondanks de drukte werd ik op tijd geholpen omdat ik mij vantevoren had aangemeld PRIMA. Helaas is de reparatie niet gelukt, mocht ik een nieuw knopje vinden voor mijn koffiemolen dan mag ik weer komen heel fijn allemaal.
Beheerdersantwoord van: Georg
Mia jammer dat het niet gelukt is, kan ik je misschien helpen met het zoeken naar een knopje (schakelaar). Ik heb door de drukte niet gezien om wat voor knopje het gaat stuur even een foto van het apparaat met het knopje duidelijk in beeld en misschien wat maten dikte enz.

Sturen naar Georg@repaircafe-zwijndrecht.nl
Frits heeft geschreven op 3 december 2016:
De experts van Repair Cafe Zwijndrecht hebben al twee van onze huishoudelijke apparaten gered, dat doen ze met groot plezier en vakkundigheid. Heel fijn dat we elkaar zo in de buurt kunnen helpen!
Betty heeft geschreven op 6 augustus 2016:
Hoera voor het REPAIR cafe! Mijn stofzuiger doet het weer!