Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.165.57.161 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
90 berichten.
wim middelkoop heeft geschreven op 22 november 2021
2e keer verder gedemonteerd samen met Jos , afdichting ring gevonden, nu kijken of we goeie onderdeel kunnen bestellen van Nespresso machine , erg leuk de inzet om probleem op te lossen
Angelique Driessen Rubio heeft geschreven op 21 november 2021
Wat een vriendelijke mensen zeg. Zeer gemoedelijke sfeer. Ik heb een onderdeel voor mijn dyson besteld en zodra die binnen is zetten ze de stofzuiger weer voor mij in elkaar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Goed bezig Angelique met het filmpje en wat hulp van Arie kwam je toch maar weer tot dit goede resultaat.
Lien van der Heiden heeft geschreven op 7 november 2021
Ik werd vriendelijk ontvangen met koffie en koek de klokkenmaker heeft mijn klokje bekeken het wordt schoongemaakt en thuis gebracht wat een service geweldig
Rien heeft geschreven op 22 augustus 2021
Fijn dat de nad cd speler weer werkt en het snoer van de miele stofzuiger weer blokkeert. Vakkundige en zeer vriendelijke ambiance met kop koffie en koekje. Helaas was het gebak alleen voor het personeel ( hahahaha )
Beheerdersantwoord van: Georg
Als U volgende keer voor gebak zorgt dan zorgen wij weer voor de koffie!
Maria heeft geschreven op 22 augustus 2021
Het was mijn 1 e bezoek aan het repaircafe .
Ontvangst met koffie of thee , iedereen was bezig met het repareren ,met van alles wat niet meer werkte , goede sfeer onder elkaar ,
Mijn radio werkte niet meer ,en dat is nu verholpen , en als ik problemen heb met het aansluiten ,krijg ik ook hulp thuis .
Ik vindt dit een super instelling ,om niet alles gelijk weg te gooien ,en te repareren .
Mijn hartelijke dank hiervoor
Beheerdersantwoord van: Georg
Weggooien? Mooi niet!
Rinus Zonruiter heeft geschreven op 8 augustus 2021
Mijn complimenten voor de prima zorg en het geduld voor het repareren van mijn Dolce gusto ik geef nooit een 10 maar nu wel bedankt!
Beheerdersantwoord van: Georg
Eigenlijk gaan wij alleen maar voor een tien!
Evert Raadsen heeft geschreven op 19 juli 2021
Ik ben nu enige malen in het cafe geweest. Wat mij opvalt is de relaxte sfeer. De " óude Heren" hebben alle tijd en veel geduld om problemen op te lossen.
Het is hun eer te na om op te geven. Mijn percentage van gelukte reparaties is 90%.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij gaan voor de 100% !!
Dani van Gent heeft geschreven op 17 juli 2021
Na een bezoekje aan het Repaircafé is mijn stofzuiger weer tip top in orde!

Hartelijk dank dames en heren van het repairteam👍
Beheerdersantwoord van: Georg
Weer een tevreden klant en een schone woonkamer dankzij Repair Café Zwijndrecht.
Annette heeft geschreven op 4 juli 2021
Bericht n.a.v. bezoek aan Repair Café 3 juli 2021

Ondanks het feit dat mijn waterkoker niet gerepareerd kon worden, wil ik toch iedereen hartelijk bedanken voor de vriendelijke ontvangst met koffie/thee met een koekje en buitengewone moeite die is genomen om er alles aan te doen op het probleem op te lossen. Hartelijk dank team Repair Café Zwijndrecht, ook voor de gezelligheid!
Beheerdersantwoord van: Georg
Achteraf gezien was de waterkoker een Amerikaans apparaat wat eigenlijk onmogelijk op 220 Volt gewerkt kon hebben. Toch knap dat deze het drie jaar heeft volgehouden. Na berekening was deze waterkoker op 220 Volt 3300 Watt. niet gek dat het water in een mum van tijd aan de kook was!
Lilian heeft geschreven op 4 juli 2021
3 juli weer eens het repaircafe bezocht met mijn koffiezetapparaat wat helaas afgeschreven moest worden en mijn Senseo waarvan het aan uit lampje bleef knipperen. De niveauregelaar was verroest. Thuis zelf al geprobeerd via filmpje van You Tube maar mij lukte het niet. Hier kregen de mannen het natuurlijk wel weer voor elkaar. Nieuw Magneetje en mijn Senseo kan weer even mee. Toppie en altijd gezellig daar.
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij komen ook alleen maar voor de gezelligheid. Repareren is maar een bij zaak.
wil heeft geschreven op 22 juni 2021
zaterdag 19 juni naar Repair Cafe met koffiezetapparaat.
probleem aan/uit schakelaar.
oorzaak gevonden, lekkage.
helaas niet te repareren./vervangen.
wel nu op tijd ontdekt en zo kortsluiting voorkomen.
gelukkig waren eerder mankementen aan naaimachine en stofzuiger wel te repareren.
super werk, alles door vrijwilligers.
ook altijd koffie/thee aanwezig.
fantastisch geregeld allemaal. !! ALLE DANK !!
Djan heeft geschreven op 21 juni 2021
Ik was om 10 uur in het Repair Café om te kijken of er een nieuwe
tondeuse (die ik bij me had) op mijn Braun scheerapparaat te monteren
was. Zelf lukte het mij niet ondanks dat het het juiste onderdeel was.
Maar in het Repair Café kregen ze het voor elkaar samen met de
hulp van een jongeman die als nieuwe vrijwilliger voor het eerst kwam
kijken of hij iets kon doen. Het ging tenslotte nog om een veertje die
op de juiste plaats bevestigd moest worden om de tondeuse op zijn plaats
te houden. Ze wisten van geen opgeven en tenslotte lukte het ze toch,
met een filmpje die ze hadden gevonden waarop een idee gegeven werd hoe het veertje bevestigd
kon worden. Als ik de titel 'Toffe jongens' zou mogen uitdelen aan
jullie uit het liedje "En dat we toffe jongens zijn dat willen we
weten', dan wijs ik Georg, Jos, Hans en de nieuwe jongeman Marc aan voor deze titel. 🙂 Toppers zijn het! Ik heb als
dank de donatiepot niet vergeten natuurlijk.

Hierbij mijn complimenten voor jullie doorzettingsvermogen. Nogmaals
dank en misschien tot een volgende keer voor een andere reparatie.
Hartelijke groeten van Djan
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij geven meestal pas op als het apparaat gerepareerd is 😉
wim middelkoop heeft geschreven op 7 juni 2021
5 juni 2021 langs geweest met dvd speler die geen dvd's meer leest
Samen met Jos gedemonteerd en laser schoongemaakt
probleem opgelost Prima gedaan Dank jullie
Beheerdersantwoord van: Georg
In een schoongemaakt glaasje smaakt het biertje altijd beter!
Ger Koelman heeft geschreven op 29 mei 2021
Goede morgen,
Bedankt voor jullie tip en het sturen van de onderdelen voor de airfryer. Dank zij jullie heb ik hem kunnen repareren. Ben zelf elektronicus maar hier was niet op gekomen.
M.v.gr. Ger Koelman
Beheerdersantwoord van: Georg
Al is de storing nog zo snel de Repair Café vrijwilliger achterhaalt hem wel.
Elias Kooijman heeft geschreven op 8 december 2020
Matige klantontvangst begeleiding.
3 1/2 uur gewacht daarna was er eigenlijk geen tijd meer om te repareren.
Reparatie niet gelukt deels door het ontbreken van tijd.
Jammer
Beheerdersantwoord van: Georg
Wij vinden dat we het toch aardig hebben gedaan met 4 in plaats van 15 monteurs normaal. En zonder gastvrouw aanwezig was er toch nog koffie voor u. En in plaats van onze eind tijd van 14:00 uur zijn we (of eigenlijk ik) toch maar even tot 14:30 uur door gegaan voor u. En het is natuurlijk allemaal vrijwilligers werk.

Maar dit gezegd hebbende vinden wij het ook heel teleurstellend dat uw koffiemachine ongeprepareerd retour mee naar huis moest.
Jan heeft geschreven op 6 december 2020
Wat fijn dat er ook in Zwijndrecht zulke fanatieke vrijwilligers zijn die in hun vrije tijd hieraan invulling geven! Ga zo door!
Ondanks deze rare tijd toch weer een grasmaaier die weer werkt. Een paar weken geleden geweest, toen het juiste onderdeel besteld, en afgelopen zaterdag het defecte onderdeel vervangen en weer met een werkende grasmaaier de deur uit. Top! Bedankt voor jullie inzet!
Beheerdersantwoord van: Georg
Veel plezier met de grasmat!
Kees en Ankie heeft geschreven op 6 december 2020
Hartelijk dank Georg en team voor jullie warme ontvangst. Wij zijn gisteren geweest mbt een lamp en printer. Lamp weer in orde, maar helaas niet de printer. Ligt zeker niet aan jullie. Jullie hebben je uiterste best gedaan. Genoeg expertise in huis hebben we gezien en vooral met veel liefde wordt hieraan gewerkt. Een aanbeveling dit repaircafé in Zwijndrecht. Wij zouden jullie zeker aanbevelen ! H.g.
Paul van den Heuvel heeft geschreven op 20 oktober 2020
Zaterdag 17 oktober 2020 langs geweest met een antieke radio. Na koffie en wat lekkers geprobeerd de radio aan het spelen te krijgen. Helaas is dat niet gelukt, maar ik ben zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst en inzet van de reparateur(s).
Marry de Klerk heeft geschreven op 19 oktober 2020
Dank vrijwilligers voor jullie ontvangst, de koffie, de gezelligheid en jullie hulp. Ik had niet verwacht dat na kortsluiting mijn stofzuiger weer gemaakt kon worden. Fantastisch. Heel veel succes met dit goede werk.
Beheerdersantwoord van: Georg
Zo zie je maar weer een bezoekje aan ons Repair Café is altijd de moeite waard!
Joep heeft geschreven op 4 oktober 2020
Ik had van het "Repair Cafe" wel eens gehoord en vond het tijdens het opzoeken voor een probleem aan mijn combi magnetron op internet.
Het was redelijk dichtbij en ik kon de volgende dag al terecht.
Wat een mooi initiatief en een heel peleton vriendelijke vrijwilligers.
Ook de gratis koffie was prima.
Helaas konden ze mijn combi magnetron niet repareren.
Maar de "monteur" was niet te beroerd om er nog even een collega bij te roepen om te overleggen.
Daarnaast kreeg ik nog een goede tip om bij een professioneel bedrijf in de buurt na te laten kijken, waar ze meetapparatuur en over tekeningen kunnen beschikken van alle merken en types.
Nu maar hopen dat het nog goed komt!!!!
Anders wordt het een nieuwe.
Met dank aan AEG.
Voor vertrek nog een bijdrage in de pot gedaan.
Na een ervaring rijker.
Veel succes!!!!!
Joep
Beheerdersantwoord van: Georg
Joep jammer dat het niet gerepareerd kon worden. volgende keer beter!