Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 35.172.223.30 op.
 
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
 
 

 
84 berichten.
Willem heeft geschreven op 18 maart 2019
Zaterdag 16 maart met de airfryer langs geweest en ben goed geholpen alleen kon de airfryer helaas niet gemaakt worden. nogmaals bedankt voor de service en ik zal het café zeker aanprijzen bij familie en kennissen….
LUCAS heeft geschreven op 9 maart 2019
Zaterdag kwam ik met een Miele wasmachine naar het repair cafe. Samen met mijn broer,want dat ding is niet te tillen. 4 repair mannen zijn 2 uurbezig geweest met heel veel geduld. er was een printplaat kapot. kon niet meer gemaakt worden, helaas maar er is met veel geduld aan gewerkt daarvoor mijn dank, 20 euro voor het varken, heren gaat zo door. wat een doorzettings vermogen.Groeten LUCAS.
Hennie Haarsma heeft geschreven op 3 maart 2019
De stofzuiger vertoonde kuren. Het oprolmechanisme van het snoer werkte niet goed; de motor sloeg aan en uit; ik rook een schroeilucht. Zelf kwam ik er niet uit. De reparatie aangemeld bij het Repaircafé Zwijndrecht.
Op zaterdag 2 maart mijn eerste voetstappen gezet in het repaircafé. Ik trof daar allemaal enthousiaste medewerkers aan. Na een kopje koffie aan de slag. Nou ja, de medewerkers dan; ik keek toe. Wat een doorzettingsvermogen werd getoond. De stofzuiger was moeilijk te demonteren, maar na ruim 1 uur was dat toch gelukt. En toen bleek dat er het een en ander was doorgebrand. Het snoer werd buiten het rol mechanisme om weer aan de printplaat gesoldeerd. De stofzuiger werd weer in elkaar gezet. En werkt weer.
Alle medewerkers; hartelijk dank voor jullie inzet.
Uiteraard als dank een biljetje in het spaarvarken gedaan.
Repaircafe Zwijndrecht; van harte aan te bevelen. !!!!!
André heeft geschreven op 26 februari 2019
16 februari jl. (voor 't eerst) naar repair-café geweest met m'n (solo)-magnetron van 25 jr., merk ATAG (mag wel hèh?); uitsluitend tijdschakelaar deed het niet (goed) meer (voor "de rest" alles ok (dus óók de verwarmingstijd zèlf); was kwestie van "(kunststof)-moeheid" (scheurtje) van materiaal. Een tiewrap van € 0,001 deed simpel de
was.
Zo-en-zo leuke ervaring, fijne ,hartelijke -
en leuke sfeer, koffie e.d. in overvloed aanwezig.; Georg (in-het-
begin) met z'n neus er
bovenop en later z'n enthousiaste collega('s).
Je zou-bijna- voor je plezier richting Perkstraat Zwijndrecht gaan, mits "dat ze dienst hebben" natuurlijk......

Uiteraard ( ) na afloop "een duit in het zakje gedaan"......
LUCAS heeft geschreven op 22 februari 2019
Mijn stofzuiger was kapot,en onder het genot van een kop koffie, is mijn stofzuiger weer gemaakt, geweldig, zo snel als dat ging!! Daarvoor mijn Hartelijke Dank.Groeten van een tevreden klant.
ruud heeft geschreven op 20 februari 2019
Onze dochter heeft al sinds ze zelfstandig woont,een combimagnetron, hiervan werkte de, tijdschakelaar niet meer,Deze is door jullie weer gemaakt.Hoeft ze hem niet naar de stort te brengen.Hij kan nu nog jaren mee .Repair cafe heel erg bedankt,jullie doen echt leuk en goed werk
Henny heeft geschreven op 17 februari 2019
Mijn eerste ervaring met het repaircafé was zeer positief. Aardige medewerkers voor wie geen moeite te veel was. Georg heeft twee vastgelopen strax speelgoed auto’ s vakkundig gerepareerd. Nog een hele klus omdat één auto vastgelijmd zat en voorzichtig opengebroken moest worden.
Frans heeft geschreven op 4 februari 2019
Ik kreeg al een tijdje ons toch vrij dure koffiemachine niet meer aan de praat en werd blij verrast met de hulp die ik kreeg. De machine is nog niet helemaal gerepareerd, maar dat ligt vooral aan mij, ik kwam pas om kwart voor 1 binnen. Afgesproken dat ik over twee weken weer terugkom en hopelijk loopt het apparaat weer als een zonnetje. Ik ben in ieder geval al blij dat ik ‘m niet bij de vuilstort heb gedumpt. Bedankt tot zo ver!
Aal heeft geschreven op 4 februari 2019
Op donderdagmorgen 31 jan 2019 heb ik het repaircafe te zwijndrecht benaderd omdat de boorkop van mijn boormachine helemaal vast zat en ik er geen boortje in of uit kon krijgen.
Ik was verrast dat ik zo snel bericht terug kreeg met de vraag het reparatieformulier in te vullen met het mankement zodat de vrijwilligers (reparateurs) alvast informatie konden inwinnen omtrent het mankement.
Ik waardeer het heel erg dat er zoveel vrijwilligers zijn die hun vrije tijd opofferen om andere te helpen met hun kapotte apparaten.
Als ik het zeggen mag: Laten we met z”n allen niet zo gauw iets weggooien als het kapot is, maar laten we het dan even laten nakijken (repareren) bij het repaircafe, zodat we met zijn allen een beetje bij kunnen dragen aan een beter milieu.
Zeg het voort!!!!
Blom heeft geschreven op 27 november 2018
Een aantal weken geleden ben ik bij repair café geweest met een Philips stofzuiger. die ik met geen mogelijkheid open kreeg om te kijken waarom de schakelaar niet werkte. Bij repair café was het ook een hele opgave om het toestel open te krijgen. Maar omdat ze niet van opgeven weten is het gelukt de stofzuiger open te krijgen en voor ons een passende oplossing te vinden. Onze dank hiervoor. Goed werk!
Pa van den Blink heeft geschreven op 4 november 2018
Erg vriendelijk ontvangen. Mijn naaimachine is helemaal nagekeken. Uiteindelijk bleek het een kleinigheid te zijn en is alles opgelost! Heel fijn en de moeite zeker waard geweest. Onze dank!
Lan heeft geschreven op 2 september 2018
Goede en vriendelijke ontvangst, naaimachine is uiteindelijk helemaal uit elkaar gehaald om het probleem te vinden en werkt weer net goed als voorheen. Bedankt!
Polly heeft geschreven op 2 september 2018
1 september naar het repaircafé gegaan met de airfryer. Vriendelijk ontvangen. Het euvel was snel gevonden en met bestelde onderdelen vakkundig verholpen.
Jan S. heeft geschreven op 2 september 2018
Op zaterdag 1.9.2018 ben ik
met mijn "muziek toren uit de vorige eeuw" naar het Repair-Cafe gegaan met kapotte grammofoon.
Werd er samen met mijn vrouw zeer vriendelijk ontvangen.
Grammofoon werd in korte
tijd zeer professioneel gerepareerd.
Ben hier erg blij mee en vind het Repair-Café een fantastisch initiatief
Lilian heeft geschreven op 6 augustus 2018
4 Aug voor de eerste keer repair café bezocht. Ondanks vakantie en zeer warme weer genoeg vrijwillig klussende handen. Mijn dochters inbouwoven werd weer werkend gemaakt en ook mijn broodbakmachine werd gerepareerd. Mijn dochter blij en ik blij. Bedankt en ook voor de goede tips die ik kreeg. Toppie
els heeft geschreven op 8 juli 2018
mijn oude *radiotorentje* is weer piekfijn in orde! WAT een feest om naar jullie te komen. Helaas was mijn vrij nieuwe strijkijzer niet te repareren, zelfs levensgevaarlijk... Maar terugkomen dat doe ik zeker! Dank jullie wel voor de ook gezellige ontvangst!
Joris Gouman heeft geschreven op 19 juni 2018
Het is alleen al een genot om de inventiviteit te zien die men daar aan de dag legt. Een broodbakmachine letterlijk tot op de bodem uit elkaar gehaald. Daarna hebben zij het onderdeel opgespoord. Dat ga ik bestellen en dan weer terug. Zetten zij het geheel weer helemaal in elkaar, daar twijfel ik geen moment aan.
Han van der Rijst heeft geschreven op 3 juni 2018
Goede ontvangst, vrij snel geholpenen met een goed advies weer terug naar huis
arie de graaff heeft geschreven op 3 juni 2018
Zeer goed geholpen. Zeer enthousiaste medewerkers!
A.v.Wijngaarden heeft geschreven op 2 april 2018
Gefeliciteerd. 5 jaar duurzaam bezig geweest. Succes met de voortzetting hiervan. Met vriendelijk groet, van Wijngaarden.